ناظم‌الشریعه: یک لغزش دفاعی به قیمت حذف عراق تمام شد


ناظم‌الشریعه: یک لغزش دفاعی به قیمت حذف عراق تمام شد

سرمربی تیم ملی عراق، یک اشتباه بازیکنانش در خط دفاعی را سبب حذف شاگردان خود از جام ملت‌های فوتسال آسیا دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال عراق شب گذشته (شنبه) در دور سوم مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2022، مقابل کویتِ میزبان به تساوی 2-2 رسید و از صعود به مرحله حذفی بازماند.

مقاومت عراق خیلی زود در هم شکست و دروازه این تیم در دقیقه نخست باز شد. با این حال شاگردان سیدمحمد ناظم‌الشریعه در همان نیمه نخست با گلزنی رفیض حمید و طارق زیاد به بازی برگشتند و در آستانه صعود قرار گرفتند. این پایان کار نبود و کویت که مورد حمایت هواداران خود بود، گل تساوی را در آغاز نیمه دوم توسط عبدالرحمان المصابحی به ثمر رساند تا تیم کاکائو مربی صاحب‌نام برزیلی راهی یک چهارم نهایی شود.

عراق در دیدار نخست نیز با نتیجه 2 بر یک از تایلند پیش افتاده بود، اما نتوانست پیروزی خود را حفظ کند و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد تا امیدهای سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان برای رساندن عراق به دور حذفی بر باد رود.

محمد ناظم‌الشریعه در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: از کویت به‌خاطر میهمان‌نوازی و میزبانی مسابقات تشکر می‌کنم. بازیکنان ما در هر سه مسابقه عملکرد خوبی داشتند و این تجربه برای دوره بعدی رقابت‌ها که انتخابی جام جهانی خواهد بود، کمک زیادی به ما می‌کند.

وی با اشاره به تجربه بازیکنان تیم ملی کویت تصریح کرد: یک تیم در اجرای پاورپلی (بازی پنج نفره) باید مهارت داشته باشد و کویت تجربه این شیوه بازی را دارد. یک لغزش دفاعی به قیمت صعود نکردن ما به جمع هشت تیم نهایی تمام شد. باید کارهای بسیاری در لیگ عراق انجام بدهیم و باید بازیکنان جوان را وارد تیم ملی کنیم که برای سال آینده آماده باشند. مقابل کویت نباختیم، اما صعود هم نکردیم.

تایلند صدرنشین گروه A شد تا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تاجیکستان برود و کویت کار دشواری مقابل ازبکستان خواهد داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !