سردار کرمی: امنیت در سیستان و بلوچستان به طور کامل برقرار است


سردار کرمی: امنیت در سیستان و بلوچستان به طور کامل برقرار است

سردار محمد کرمی بیان کرد: ما به فضل الهی و با توکل به خدا و با همت مردم سیستان و بلوچستان؛ امنیت کاملا در استان برقرار است و به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور و امنیت مردم عزیر و بزرگوار ما را مورد خدشه قرار دهد.

ایرنا: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: امنیت در سیستان و بلوچستان با هوشیاری مردم و با تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی برقرار است و گروهک‌های ضد انقلاب جواب سختی خواهند گرفت.

سردار محمد کرمی روز یکشنبه در حاشیه مراسم تشییع چهار شهید امنیت زاهدان اظهارداشت: تقدیر و تشکر می‌کنم از مردم فهیم، متدین و بصیر سیستان و بلوچستان که مردم هم آگاه و هم بصیر هستند.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند از راه‌های مختلف مردم کشور و بویژه مردم سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر قرار دهند که باید هوشیاری خودمان را حفظ کنیم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: مردم ما همان گونه که تا کنون در صحنه‌های مختلف انقلاب در میدان بودند الان هم حضور میدانی مردم الحمدالله باعث امنیت و آرامش است.

وی تصریح کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی با قدرت و توانمندی خوبی که دارند با اتکای به خدای متعال امنیت کامل را در سیستان و بلوچستان برقرار کردیم.

سردار کرمی تاکید کرد: به هیچ ضد انقلابی که در واقع تفاله‌های استکبار هستند؛ البته خود استکبار عددی نیست که این‌ها عددی باشند اجازه نمی‌دهیم که امنیت مردم را خدشه دار کنند.

وی بیان کرد: ما به فضل الهی و با توکل به خدا و با همت مردم سیستان و بلوچستان؛ امنیت کاملا در استان برقرار است و به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور و امنیت مردم عزیر و بزرگوار ما را مورد خدشه قرار دهد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: به فضل الهی همه نیر‌های مسلح پای کار، با انگیزه هستند و با اقتدار و توکل به خدا امنیت برقرار است و ما داریم رصد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: از گروهک‌های تروریستی انتقام سختی خواهیم گرفت و تعدادی از این‌ها دستگیر شدند و بزودی تعداد افراد و سلاح‌هایی که بکار می‌بردند را خواهیم دید.

سردار کرمی اظهارداشت: این نقشه استکبار است و الحمد الله با هوشیاری مردم و با حضور به موقع و مقتدر نیرو‌های امنیتی این توطئه نقش بر آب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس