دستگیری سارق باغات چندار ساوجبلاغ


دستگیری سارق باغات چندار ساوجبلاغ

ساوجبلاغ- فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سارقان سابقه دار باغات با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در بخش چندار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باغات در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی در نهایت یکی از سارقان باغات را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیات غافلگیرانه در بخش چندار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: متهم در بازجویی مأموران به ارتکاب جرم خود و همدستی با یک نفر دیگر در ۱۲ فقره سرقت از باغات خالی از سکنه اعتراف کرد که همدست وی نیز توسط مأموران در عملیات جداگانه دستگیر شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت می‌باشند، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ یادآور شد: انتظامی کشور در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان از تمام ظرفیت و امکانات خود بهره می‌گیرد و مردم عزیز نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!