برگزاری مسابقه خوشنویسی قرآن کریم «جایزه ثقلین»


برگزاری مسابقه خوشنویسی قرآن کریم «جایزه ثقلین»

کمیته هیئت داوران مسابقه خوشنویسی قرآن کریم «جایزه ثقلین»، ۱۰ نفر را برای شرکت در این مسابقه انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مجتمع علمی قرآن کریم اعلام کرد: براساس نتایج کمیته داوران، 10 نفر از خوشنویسان به عنوان برگزیده برای شرکت در مسابقه خوشنویسی قرآن کریم «جایزه ثقلین» انتخاب شدند.

مرکز چاپ قرآن کریم وابسته به مجتمع علمی در آستان مقدس عباسی این مسابقه را برگزار می کند. «خلیل احمد حسین منتک» از اربیل، «هادی کاظم نایف الدراجی» از بغداد، «نبیل حسین فرحان المعموری» از نجف اشرف، «علی محمد یونس عبدالقادر» از نینوا، «کارزان ابوبکر کریم افندی» از اربیل، «لقمان محمد یوسف» کرکوک، «ابراهیم یعکوب الهیتی» از الانبار، «علاء عبدالجبار داود النصراوی» از بغداد، «سامان کاکه دیوانه حسین» از اربیل و «وسام زیدان الساعدی» از بغداد افراد منتخب هیئت داوران هستند.

نماینده هیئت ناضر بر این مسابقه با خوشنویسان ارتباط برقرار می کند تا زمان آغاز خوشنویسی قرآن کریم را براساس شرایط و ضوابط که این کمیته تدوین کرده است، اعلام کند.

بیشتر شرکت کنندگان در این مسابقه از بغداد، سپس ذی قار، بابل، نجف اشرف، کرکوک، واسط، الانبار، اربیل، کربلا، میسان، سلیمانیه، بصره، دیوانیه و نینوا هستند.

با این وجود، شرکت کنندگان امتیازاتی را برای رقابت کسب کردند که درصورت ناتوانی یا نقض یکی از شرایط این مسابقه، امکان جایگزینی آنها وجود دارد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه