اعلام قیمت سه محصول برقی بی‌وای‌دی برای اروپا، از 38 تا 72 هزار یورو!


اعلام قیمت سه محصول برقی بی‌وای‌دی برای اروپا، از 38 تا 72 هزار یورو!

بی‌وای‌دی که به دنبال گسترش حضور خود در بازار اروپا است، قیمت سه محصول الکتریکی خود که قرار است در شش کشور اروپایی عرضه شود را اعلام کرده است. آتو ۳ که یک کراس‌اوور کامپکت است، با قیمت ۳۸ هزار یورو در این قاره به فروش خواهد رسید. دو خودرو دیگر...

بی‌وای‌دی که به دنبال گسترش حضور خود در بازار اروپا است، قیمت سه محصول الکتریکی خود که قرار است در شش کشور اروپایی عرضه شود را اعلام کرده است. آتو ۳ که یک کراس‌اوور کامپکت است، با قیمت ۳۸ هزار یورو در این قاره به فروش خواهد رسید. دو خودرو دیگر بی‌وای‌دی یعنی کراس‌اوور میان سایز تانگ و سدان میان سایز هان اما تقریباً دو برابر گران‌تر بوده و با قیمت ۷۲ هزار یورویی در اروپا عرضه خواهند شد. این سه خودرو همین ماه در نمایشگاه پاریس به نمایش درخواهند می‌آیند و سپس تحویل آن‌ها به‌طور هم‌زمان در نروژ، دانمارک، سوئد، هلند، بلژیک و آلمان آغاز خواهد شد.

اعلام قیمت سه محصول برقی بی‌وای‌دی برای اروپا، از 38 تا 72 هزار یورو!

هر سه محصول الکتریکی بی‌وای‌دی از کارخانه‌ای این شرکت در چین به اروپا صادر خواهند شد. بی‌وای‌دی همچنین اعلام کرده است که تا قبل از پایان سال جاری این خودروها را در فرانسه و بریتانیا هم عرضه خواهد کرد. بی‌وای‌دی در هشت ماه نخست سال ۲۰۲۲ تعداد ۹۷۴,۳۴۸ دستگاه خودروی سواری الکتریکی‌شده در سراسر جهان به فروش رسانده که افزایش چشمگیر ۲۷۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. از این تعداد، ۴۸۷,۱۸۸ دستگاه تمام الکتریکی و ۴۸۷,۱۶۰ دستگاه پلاگین‌هیبریدی بوده که بخش عمده‌ای از آن‌ها در چین فروخته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا