«فصل شیدایی» در قم به مدت 15 شب به نمایش در می آید


«فصل شیدایی» در قم به مدت  15 شب به نمایش در می آید

قم- فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم از اجرای نمایش «فصل شیدایی» در قم به مدت ۱۵ شب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار حسین تناور ظهر یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان قم با بیان اینکه کنگره ملی شهدای استان قم امسال در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود اظهار داشت: نمایش «فصل شیدایی» از جمله برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم است که قرار بود در ایام هفته دفاع مقدس برگزار شود که به دلیل همزمانی با مراسم اربعین مقرر شد برای استفاده بهتر با تأخیر برگزار شود.

فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم بیان داشت: «فصل شیدایی» در ۱۵ شب از روز سه شنبه ۱۲ مهرماه تا ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۹ در منطقه اردوگاهی غدیر واقع در حد فاصل شهرک قدس و جمکران اجرا و در کنار آن نیز نمایشگاه دفاع مقدس برپا می‌شود اما امسال دیگر اجرای عملیات نداریم.

وی ابراز داشت: علاقمندان برای تماشای «فصل شیدایی» می‌توانند با مراجعه به سایت نما تیکت نسبت به ثبت نام رایگان و رزرو صندلی این برنامه اقدام کنند.

فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم گفت: لشکر عملیاتی امام علی ابن ابیطالب (ع) قم مأموریت یافت تا نمایش «فصل شیدایی» را در قم پشتیبانی کند و این نمایش در استان‌های مختلف و برخی کشورهای دیگر نیز برگزار شده است.

تناور گفت: این نمایش که ترکیبی از هنرهای مختلف بوده دارای اثرگذاری خوبی بین مخاطبان است و در هر باری که اجرا می‌شود، هزاران نفر این اثر را می‌بینند.

وی بیان داشت: برای اجرای این نمایش همه ظرفیت‌های استان به میدان آمده و هماهنگی‌های خوبی بین دستگاه‌ها در این زمینه انجام شده است.

فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با بیان اینکه جانمایی پارکینگ برای پارک خودروها در محل نمایش پیش بینی شده است افزود: در ۵ نقطه از سطح شهر نیز به منظور انتقال شهروندان به محل اجرای نمایش اتوبوس‌های شهری با همکاری شهرداری قم پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: یکی از راهکارهای تأثیرگذاری در این عرصه پرداختن به موضوعات از دریچه فرهنگ و هنر است.

فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم بیان داشت: جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس به مرحله‌ای رسیده بودند که امام راحل از آنان به عنوان رهبر یاد می‌کرد و امروز نیز باید جوانان را با ارزش‌های دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا کرد.

وی عنوان داشت: اگر جبهه انقلاب بتواند در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی که این روزها اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهند نیز ناشی از کم کاری‌ها در این زمینه‌ها است کارهای خوبی انجام دهد؛ در این صورت پله‌های پیشرفت و ترقی کشور سریع‌تر طی می‌شود.

تناور افزود: ایران در ایام دفاع مقدس امکانات محدودی داشت، اما در همین شرایط توانست با رشادت رزمندگان در عملیات‌های مختلفی به پیروزی‌های بزرگ دست یابد.

فرمانده جدید لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم افزود: امروز ایران اسلامی به مراتب قوی‌تر شده است و در این سال‌ها در عرصه‌های مختلف توفیقات زیادی داشتیم و امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

وی عنوان داشت: اطلاع رسانی هنرمندانه، امیدآفرین و روشنگرانه از جمله تأکیدات رهبر معظم انقلاب است چرا که جامعه‌ای می‌تواند پیشرفت کند که با امید زنده باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز