جزئیات هتک حرمت و ضرب و شتم یک زن محجبه در رشت


جزئیات هتک حرمت و ضرب و شتم یک زن محجبه در رشت

در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.

سازمان اطلاعات سپاه گیلان در اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت عوامل هتک حرمت به یک بانوی محجبه در پارک ملت شهر رشت خبر داد.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده‌است: در پی هتک حرمت و ضرب و شتم یک بانوی محجبه در پارک ملت شهر رشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان، سه نفر از عوامل غیر بومی و بومی این اتفاق ناخوشایند را شناسایی و دستگیر کردند.

در این اطلاعیه عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.

سازمان اطلاعات سپاه گیلان در ادامه از هم استانی‌ها خواست: هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۴ (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه) اطلاع رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها