ثبت تراز 41 درصدی بانک تجارت در شهریورماه


"وتجارت" توانست در شهریورماه تراز مثبت ۴۱ درصدی را طی این دوره ماهانه به ثبت برساند، سود عملیاتی بانک تجارت طی این دوره ماهانه به مبلغ یک هزار و ۳۶۹ میلیارد تومان رسید.

ثبت تراز 41 درصدی بانک تجارت در شهریورماه

بورس نیوز:

بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد خود طی این دوره را که از محل تسهیلات اعطایی به دست آورده بود مبلغی برابر با ۴ هزار ۷۳۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند و همچنین نیمه نخست سال مالی مجموع درآمد تجمیعی این بانک مبلغی بالغ‌بر ۲۳ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان به ثبت رسید.

ثبت تراز 41 درصدی بانک تجارت در شهریورماه

بانک تجارت در ششمین ماه از سال جاری میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش را مشاهده کرد، نسبت به ماه گذشته نیز با توجه به ثبات درآمدی طی ۲ ماه گذشته به رشد ۲۱ درصدی رسید.

درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت‌

بانک تجارت از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۲۳ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۹ درصدی را به ارمغان آورد.

درآمدی که این بانک طی شهریورماه شناسایی کرد ۲۶ درصد بالاتر از میانگین درآمدی طی ۵ ماه گذشته بود، همچنین درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده "وتجارت" در شهریورماه به ۹ هزار و ۴۱۴ میلیارد تومان رسید، این درآمد‌ها حاصل از «تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری و درآمد کارمزد» است.

ثبت تراز 41 درصدی بانک تجارت در شهریورماه

بیشترین درآمدزایی بانک تجارت در شهریورماه سال جاری مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «مشارکت مدنی» بود که مبالغ بخش‌های یاد شده به ترتیب یک هزار ۵۷۹ میلیارد تومان و ۷۱۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.

افزایش درآمد‌های مشهود این بانک مرتبط با «مشارکت مدنی، خرید دین و بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی پرداخت شده» بود، "وتجارت" توانست در شهریورماه تراز مثبت ۴۱ درصدی را طی این دوره ماهانه به ثبت برساند، سود عملیاتی بانک تجارت طی این دوره ماهانه به مبلغ یک هزار و ۳۶۹ میلیارد تومان رسید.

پایان مطلب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!