سرمربی پرتغالی به استادیوم پورتو می‌رود / کی‌روش تماشاگر ویژه دربی سردار و طارمی!


سرمربی پرتغالی به استادیوم پورتو می‌رود / کی‌روش تماشاگر ویژه دربی سردار و طارمی!

کارلوس کی‌روش بازی سردار آزمون و مهدی طارمی در لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساسترین بازیهای این هفته لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه بین تیمهای بایرلورکوزن و پورتو برگزار می‌شود که این دیدار، تقابل دو مهاجم ملی‌پوش ایرانی نیز خواهد بود.

این بازی سه شنبه شب در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و استادیوم دراگائو پرتغال میزبان جدالی است که حالا مشخص شده تماشاگر ویژه آن سرمربی پرتغالی تیم‌ملی، کارلوس کی‌روش خواهد بود.

کی‌روش که پس از اردوی تیم ملی در اتریش هنوز به ایران برنگشته، قصد دارد برای تماشای جدال دو مهاجم ایرانی راهی استادیوم خانگی پورتو شود تا این دیدار حساس و جذاب را از نزدیک ببیند.

این در حالی است که مهدی طارمی به احتمال فراوان در ترکیب اصلی پورتو حضور خواهد داشت و از ابتدا بازی می‌کند اما سردار آزمون که در دیدار مقابل بایرن مونیخ نیز نیمکت‌نشین بود، احتمالا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین خواهد شد.

این دیدار از آن جهت اهمیت دارد که کی‌روش در دو بازی مقابل سنگال و اروگوئه، به صورت همزمان از مهدی طارمی و سردار آزمون استفاده نکرد تا نشان دهد احتمالا قصد قراردادن یکی از آنها در ترکیب اصلی در بازی‌های جام جهانی را دارد و به همین خاطر، تقابل مستقیم سردار و طارمی می‌تواند جدال برای حضور در ترکیب اصلی نیز باشد.

البته سردار با نقش تازه‌ای که در برخی بازی‌های بایرلورکوزن به عنوان مهاجم سایه و بازیکن پشت سر پاتریک شیک پیدا کرده، شاید بتواند به این شکل به صورت همزمان با طارمی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

باید دید در این بازی جراردو سیوآنه سرمربی لورکوزن در چه پستی و از سردار استفاده خواهد کرد و چند دقیقه به او فرصت خواهد داد.

آزمون و طارمی در فیفادی اخیر دو گل ایران مقابل سنگال و اروگوئه را به ثمر رساندند و نکته جالب اینکه هر دو در نقش بازیکن تعویضی توانستند گلزنی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام