پوتین پیش نویس قانون الحاق جمهوریهای دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیا و خرسون را به دوما ارائه کرد


پوتین پیش نویس قانون الحاق جمهوریهای دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیا و خرسون را به دوما ارائه کرد

رئیس جمهور روسیه امروز دوم اکتبر، پوتین پیش نویس قانون الحاق مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، در مناطق زاپوروژیا و خرسون را به دومای دولتی ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در دومای روسیه امروز پوتین پیش نویس قانون الحاق مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک توسط پوتین ارائه گردید.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیش نویس قانون اساسی فدرال را در مورد پذیرش مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیا و خرسون را به دوما ارائه داد.
سرویس مطبوعاتی کمیته دومای دولتی در مورد ساخت و ساز و قانون گذاری دولتی اعلام نمود: امروز، چهار پیش نویس قانون اساسی فدراد در مورد الحاق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیا و خرسون به فدراسیون روسیه توسط رئیس جمهور فدراسیون روسیه به دومای دولتی ارائه شد . طبق این سند، این دو منطقه و دو جمهوری، در قانون اساسی روسیه پذیرفته شده اند. نام این دو جمهوری و دو منطقه به موضوع جدید فدراسیون روسیه در بخش اول ماده 65 قانون اساسی روسیه که مناطق روسیه را فهرست می کند، درج خواهد شد.
در تاریخ 30 سپتامبر، پس از رفراندوم مراسم امضای توافقنامه های الحاق چهار سرزمین جدید - جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق خرسون و زاپروژیا به روسیه با حضور ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه امروز جمعه در تالار گئورگیوسکی کرملین با حضور نمایندگان پارلمان برگزار شد.
یادآور می شود همه پرسی درباره موضوع الحاق به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در استان های خرسون و زاپروژیا برگزار شد. با توجه به نتایج پردازش 100٪ از آرا، در جمهوری خلق دونتسک ، 99.23٪، در جمهوری خلق لوهانسک 98.42٪، در استان خرسون 87.05٪، در استان زاپروژیا 93.11٪از مردم به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند. پوتین هفته گذشته اعلام کرده بود روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپروژیا و خرسون اتخاذ شده، حمایت خواهد کرد.
خود مردم این مناطق ابتکار برگزاری فوری همه پرسی را مطرح کردند. به گفته نمایندگان این جمهوری ها و مناطق، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در شرایط اجرای اقدامات تروریستی مداوم توسط مقامات اوکراینی و اعضای ناتو که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تحویل می دهند، بسیار ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار