رقابت مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون آغاز شد


رقابت مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون آغاز شد

مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در بخش‌های «صحنه‌ای»، «آیینی‌سنتی» و «زبان اشاره» آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مرحله در هر استان سه تا پنج داور متشکل از نمایندگان شاخه استانی انجمن قصه‌گویی، قصه‌گویان برگزیده دوره‌های گذشته، پیش‌کسوتان قصه‌گویی و کارشناسان حوزه ادبیات، نمایش و اجرا کار ارزیابی و داوری قصه‌گویی‌ها را برعهده خواهند داشت.

بر اساس این خبر، مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از استان اصفهان روز ۹ مهر آغاز شد و روز ۲۸ مهر با استان سیستان و بلوچستان به کار خود پایان می‌دهد.

گفتنی است داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کارگاه‌ آموزشی که روز ۷ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون با حضور محمدحسین ناصربخت، مجید سعیدی و محمد گودرزی‌دهریزی برگزار شد، با سنجه‌های داوری این دوره از جشنواره آشنا شدند.

بر همین اساس، کارشناسان ارزیابی و عملکرد کانون در استان‌ها به عنوان ناظر و در بعضی از استان‌ها نیز یک ناظر از سوی دبیرخانه جشنواره در ستاد مرکزی، مسئولیت نظارت را بر عهده خواهند داشت.

مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ