تقدیر بچه‌های مسجد از نیروی انتظامی همزمان با افتتاح مهد قرآن فرزندان باب الحوائج(ع)


تقدیر بچه‌های مسجد از نیروی انتظامی همزمان با افتتاح مهد قرآن فرزندان باب الحوائج(ع)

حجت‌الاسلام نصری با اشاره به افتتاح مهد قرآن فرزندان باب الحوائج(ع)، گفت: تقدیر از نیروی انتظامی به دلیل نقش‌آفرینی موثر در مقابله با اغتشاشات اخیر پایان‌‌بخش مراسم افتتاحیه این مهد قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی نصری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری فرزندان باب الحوائج (ع) از سال 1400 فعالیت خود را در مسجد حضرت باب الحوائج (ع) باقرشهر آغاز کرد، اظهار کرد: الحمدالله فعالیت های این کانون به صورت تخصصی و جهادی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام می شود.

امام جماعت مسجد باب الحوائج علیه الاسلام (واقع در تهران، باقرشهر، خیابان طالقانی) افزود: موسسه قرآنی کانون فرهنگی هنری فرزندان باب الحوائج (ع) این مسجد نیز به صورت تخصصی و برای سه رده سنی با حضور مربیان برتر و نمونه کلاس افتتاح شدد.

وی اضافه کرد: بچه های مهد قرآنی باب الحوائج (ع) که حدود 40 نفر عضو دارد در دو مقطع پیش دبستانی و جز آن کلاس های مختلف برگزار می کند که از آموزش قرآن و احکام دینی تا شعرخوانی و آموزش اشعار فارسی و هوش کلامی است.

نصری در ادامه گفت: پایگاه بسیج گروه جهادی باب الحوائج (ع) نیز همسو با نقشه اطلس زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد حضرت باب الحوائج (ع) آغاز به کار کرده است و در زمینه های مختلف از جمله توزیع بسته ارزاق و پوشاک و هدایای غیر نقدی دیگر و نقدی میان نیازمندان، ساخت و ساز در مناطق محروم و پشتیبانی از اجرای طرح سفیدپوشان برای درمان رایگان نیازمندان در دوره شیوع ویروس کرونا و پس از آن فعالیت دارد.

وی در پایان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه موسسه قرآنی کانون فرهنگی هنری فرزندان باب الحوائج (ع) امروز (یکشنبه، دهم مهر ماه) از ساعت 14 در مسجد حضرت باب الحوائج (ع) برگزار شد، خاطرنشان کرد: حاضران در این مراسم پس از پایان برنامه، با حضور در برابر کلانتری باقرشهر شاخه های گل به ماموران مخلص و جهادی نیروی انتظامی اهدا می کنند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!