اعطای مجوز برندهای دوم درصورت عدم سهم بازار از پگاه


اعطای مجوز برندهای دوم درصورت عدم سهم بازار از پگاه

برندهای دوم درصورتی مجوز خواهند داشت که از پگاه سهم بازار نگیرند.

اعطای مجوز برندهای دوم درصورت عدم سهم بازار از پگاه

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران در جلسه هم اندیشی پگاه خراسان و بازارگستر پگاه منطقه ۲ ضمن اعلام این مطلب از پیشرفت صورت گرفته در فروش منطقه دو تقدیر و رهنمودهای لازم جهت حل مسائل و موانع فروش را ارائه کرد.

محمدپور با اشاره به اینکه سلامتی هم میهنان اولویت و خط قرمز صنایع شیر ایران است، تاکید کرد: شرکت‌های تولیدی تحت هیچ شرایطی نباید از این خطوط قرمز عبورکنند.

اعطای مجوز برندهای دوم درصورت عدم سهم بازار از پگاه

او افزود: باید برنامه‌ریزی جهت فروش محصولات تک نفره توسط تولید و بازار صورت گرفته و در کنار فروش مویرگی و فروش B2C که هدف اصلی سازمان است، به فروش محصولات فله نیز توجه شود.

سید عباس هاشمی مدیرعامل پگاه خراسان نیز ضمن معرفی پروژه‌ها و اقدامات مجموعه تاکید کرد: توجه و اولویت شرکت پگاه خراسان به سلامت محور بودن محصولات پگاه است.

محمد قادریان مدیر بازارگستر منطقه ۲ نیز به اختصار به بیان اهداف و برنامه های پیش رو منطقه ۲ پرداخت.

گفتنی است، جلسه هم اندیشی شرکت پگاه خراسان و بازارگستر پگاه منطقه ۲ در مشهد مقدس به میزبانی بازارگستر منطقه ۲ برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان