دستگیری 4 سارق موبایل‌قاپی در تهران


دستگیری 4 سارق موبایل‌قاپی در تهران

جانشین پلیس تهران از دستگیری ۴ سارق موبایل‌قاپی در تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "حمید هداوند"جانشین پلیس تهران گفت: با وقوع موبایل‌قاپی در مرکز تهران موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، ۴ سارق حرفه‌ای با تحت نظر گرفتن مال باختگان در نقاط خلوت خیابان‌های تهران با ۲ موتورسیکلت قرمز رنگ اقدام به موبایل‌قاپی کرده‌اند.

جانشین پلیس تهران افزود: کارآگاهان در گام نخست با تحقیقات میدانی و رصد‌های اطلاعاتی گسترده متوجه شدند سارقان حرفه‌ای از افراد زیادی در سطح شهر تهران موبایل‌قاپی کردند و در ادامه موفق به شناسایی هویت متهمان شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همین کافی بود تا کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه سارقان را در جنوب تهران شناسایی کنند.

جانشین پلیس تهران تصریح کرد: در گام بعدی کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و ۴ متهم را در یک عملیات پیچیده دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد سارقان از ۳ سال گذشته با تشکیل باندی اقدام به موبایل‌قاپی کردند که در ادامه نیز توسط ۳۰۰ مال باخته شناسایی شدند.

این مقام ارشد پلیسی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر تشکیل باند سرقت و اقدام به ۳۰۰ فقره موبایل‌قاپی در سطح شهر تهران اعتراف کردند.

سردار هداوند با بیان اینکه تعداد زیادی از اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف شد خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا نام پدر و مادر در کارت ملی‌های جدید درج نمی‌شود؟