«یامگا» همچنان خطرناکترین استقلالی/ دور از دروازه هم گل می‌زند


«یامگا» همچنان خطرناکترین استقلالی/ دور از دروازه هم گل می‌زند

خطرناک‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی همچنان بهترین گلزن این تیم است که فاصله‌اش از دروازه حریفان بیشتر از قبل شده است.

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته هفتم مقابل گل گهر به پیروزی رسیدند که این برد شیرین به لطف پنالتی به دست آمد که در لحظات پایانی بازی نصیب شاگردان ساپینتو شد.

کوین یامگا بازیکن گل زن آبی‌ها که از فصل گذشته تبدیل به پنالتی زن اول آنها شد، مثل معمول پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و با دقت دروازه گل گهر را برای بار دوم در این بازی گشود تا استقلالی‌ها به یکی از با ارزش‌ترین و شیرین‌ترین پیروزی‌های خود در این فصل دست یابند.

یامگا که تجربه گل زنی حتی از روی نقطه پنالتی را به همین تیم گل گهر در سیرجان داشت، با این چسباندن این توپ به تور سومین گل خود را در این فصل برای آبی پوشان زد تا با پیشی گرفتن از محمد محبی بازیکن دو گله آبی‌ها، به تنهایی عنوان گلزن‌ترین بازیکن فصل تیمش را در هفته هفتم به دست آورد.

کوین یامگا در حالی در این فصل هم خوب برای تیمش گلزنی می‌کند که شرح وظایف او با توجه به پست بازی‌اش تغییر کرده و نسبت به گذشته که در خط حمله آبی پوشان حضور داشت، حالا از دروازه فاصله گرفته است. وی روز گذشته و در غیاب صالح حردانی در عمده ترین دقایق بازی نقش مدافع راست را بازی کرد.

با توجه تعداد بالای مهاجمان استقلال در این فصل، ساپینتو ترجیح می‌دهد از نفراتی مثل قایدی، محبی و حتی میرزایی در پست وینگر و مهاجم کاذب استفاده کند و از یامگا بیشتر در پست‌هایی استفاده کند که فاصله‌ای بیشتر با دروازه دارد.

«یامگا» همچنان خطرناکترین استقلالی/ دور از دروازه هم گل می‌زند

تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر و در ورزشگاهی خالی از تماشاگر میهمان گل گهر سیرجان بود و با گل‌های محمد محبی و کوین یامگا میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. تنها گل تیم میزبان نیز توسط مهدی تیکدری به ثمر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول