سلطنت طلبان، منافقین، کومله و پژاک پایگاهی در بین مردم ندارند


سلطنت طلبان، منافقین، کومله و پژاک پایگاهی در بین مردم ندارند

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سلطنت طلبان، منافقین، کومله، پژاک پایگاهی در بین مردم ندارند، گفت: یادگاران دوران دفاع مقدس به همراه نسل جوان اجازه نخواهند داد که دشمنان و بدخواهان ملت ایران با ایجاد جنجال و غوغاسالاری به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران آسیب بزنند.

سید محمد حسینی در جریان سفر به استان اصفهان و در سی و هشتمین یادواره ۸۰ شهید شهر دستگرد برخوار و در اجتماع پرشور خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان دوران دفاع مقدس به عملیات شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت : آبادان کاملا در محاصره دشمن بود و خیلی ها باور نمی کردند که رزمندگان اسلام بتوانند حصر آبادان را بشکنند، اما با فرمان حضرت امام راحل و ایجاد انسجام و یکپارچگی سپاه، ارتش و بسیج در کنار یکدیگر توانستند این عملیات موفقیت آمیز را انجام دهند که سرآغاز فتوحات و پیروزی های بعدی گردید. پرچمی که شهیدان والامقام برافراشته اند را همواره در اهتزاز نگه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی نسل جوان با ایثار و جانفشانی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و در مقابله با دشمنان خاطرنشان کرد: اگر امروز معاندان و رسانه های بیگانه با بهره‌گیری از شگردهای جنگ روانی می توانند از احساسات، هیجانات و عواطف تعدادی از جوانان و نوجوانان سوء استفاده کنند بخاطر این است که در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و تبیین آرمانهای انقلاب و خباثت دشمنان این مرز و بوم، چندان موفق عمل نکردیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه ملت ایران شرایط دشواری را پشت گذاشته است، گفت: در دوران دفاع مقدس در مقاطعی مثل عملیات رمضان شرایط به قدری سخت بود که احساس می کردیم نسل ما باید در این راه قربانی شوند تا این نهضت پابرجا بماند.

معاون رییس جمهور اظهار داشت: به رغم همه سختی ها، رزمندگان دفاع مقدس لحظه ای در حقانیت راهی که برگزیده بودند تردید نکردند و برای عملیات و جانفشانی از یکدیگر سبقت می گرفتند و امروز هم نیازمند همان روحیه ایثار، فداکاری و رشادت و اجتناب از ترجیح منافع شخصی بر مصالح ملی هستیم تا فردای قیامت، در برابر شهیدان شرمنده نباشیم.

حسینی گفت: اگر امروز در دنیا سربلند و عزتمند هستیم و قدرتهای جهانی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان می کنند به برکت خون شهیدان است. دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه ها و غائله های قومیتی و مذهبی به پا کردند تا به زعم خود نظام اسلامی را متوقف و به شکست بکشانند؛ اما ایمان و فداکاری مردم در راهی که انتخاب کردند و امدادهای الهی باعث شد تا دشمنان در اهداف خود ناکام بمانند.

سلطنت طلبان، منافقین، کومله و پژاک پایگاهی در بین مردم ندارند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به جنایت های منافقین در دوران دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: گروهک منافقین که امروز دم از آزادی و دمکراسی می زنند 17 هزار انسان بی گناه از عالمان فرزانه همچون شهدای محراب و مسئولان قوای کشور تا مردم کوچه و بازار را بیرحمانه به شهادت رساندند و قبل از اینکه تکفیری های داعش وجود داشته باشند اینان اقدامات وحشیانه و خشنی را مرتکب می شدند.

حسینی گفت: برای مقابله با داعش و حفظ امنیت کشور مدافعان حرم از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس تا جوانانی مانند محسن حججی از جای جای ایران اسلامی تا کشورهای منطقه در کنار سردار سلیمانی قرار گرفتند و داعش را سرکوب کردند و این نشان می دهد که فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شده است.

معاون رییس جمهور گفت: سلطنت طلبان، منافقین، کومله، پژاک و سایر گروهک های ضدانقلاب که پایگاهی در بین مردم ندارند، با عملیات تخریبی و انتشار آرزوهای خود در فضای مجازی می‌کوشند تا به زعم خود در مسیر تعالی ملت ایران توقف ایجاد کنند و عده ای از سیاسیون غربگرا نیز در داخل کشور که مردم از آنها رویگردان شده اند با خواسته های آنان همراهی می کنند اما قطعاً با هوشیاری مردم این بار نیز راه به جایی نخواهد برد.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران ملجاء و پناهگاه مجاهدان فی سبیل الله و امید همه آزادیخواهان جهان هستند و نه تنها مسلمانان جهان بلکه مردم آمریکای لاتین که روزگاری حیاط خلوت آمریکا بوده با الهام از انقلاب اسلامی یکی بعد از دیگری به صف مخالفان آمریکا می پیوندند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دشمنان در جنگ اقتصادی ، فرهنگی و شناختی تمام عیار با ملت ایران هستند، گفت: باید در همه عرصه ها با قدرت وارد صحنه شویم و مدیران با روحیه جهادی و انقلابی همانند دوران دفاع مقدس، در صحنه خدمت به مردم و رفع مشکلات حضور فعال و دلسوزانه ای داشته باشند.

معاون رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای رفع مشکلات و ایجاد شرایط مناسب برای گشایش در زندگی مردم انجام شده است گفت: در مرداد 1400 که آیت الله رییسی با اعتماد مردم زمام امور کشور را در دست گرفتند حتی در پرداخت حقوق ماهانه کارکنان با مشکل جدی مواجه بودند اما این دولت با وحدت و همدلی و بر مبنای برنامه ریزی های کارشناسی توانست گشایش هایی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی ایجاد کند و با افزایش درآمدها ضمن پرداخت بخش. عمده بدهی های که از دولت قبل به ارث رسیده بود، در مسیر گره گشایی از مشکلات مردم گام های بلندی بردارد.

حسینی با بیان اینکه دولت به دنبال ایجاد روابط گسترده و متوازن با همه کشورهای جهان است ، اظهار داشت : در داستان برجام با اینکه ایران همه محدودیت ها را پذیرفت اما طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد و در نهایت وقتی رییس جمهور آمریکا برجام را پاره کرد ، بلافاصله تعدادی از شرکت های اروپایی که به ایران آمده بودند کشورمان را ترک کردند لذا امروز اعتماد چندانی به سخنان آنان وجود ندارد و لازم است تضمین های معتبری برای پای بندی به تعهدات ارائه دهند. البته دولت خود را معطل این موضوع نکرده و همزمان با حضور در سازمان های مهم منطقه ای از جمله شانگهای و ایجاد تعامل گسترده با کشورهای همسایه و منطقه، در مسیر خنثی کردن تحریم ها حرکت می کند و اینکه هر از چندی غائله هایی ایجاد می شود بخاطر این است که در این مسیر مانع ایجاد کرده و دستاوردهای بزرگ مردم ایران در یکسال گذشته را تحت الشعاع قرار دهند.

معاون رییس جمهور با اشاره به جایگاه تاثیر گذار ایران در منطقه، بیان کرد: آمریکا قصد داشت نقشه خاورمیانه را تغییر دهد اما جمهوری اسلامی ایران در مقابل آن ایستاد و نتوانستند اهداف خود را در این خصوص محقق کنند. لذا وقتی در رویارویی مستقیم با ملت ایران احساس ناتوانی می کنند با ایجاد تحرکاتی در داخل کشور تلاش دارند تا از درون ضربه بزنند که باید هوشیار باشیم. دولت مردمی با عزم و اراده جدی مسیر عبور از مشکلات را در پیش گرفته و برای ایجاد شرایط مناسب در زندگی مردم همه امکانات را به کار گرفته است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه برخی با جنجال و غوغاسالاری می خواهند جوانان را سرخورده و ناامید کنند اظهار داشت : امروز شرایط به مراتب بهتر از گذشته است و مردم و جوانان به اقدامات و پیگیری های دلسوزانه دولت مردمی اعتماد دارند و اگر امروز مطالبات فراوانی از سوی مردم و جوانان مطرح می شود به خاطر این است که امید دارند که این دولت با روحیه مردمی و انقلابی که در پیش گرفته، به خواسته آنها اهمیت دهد اما در دوره گذشته چنین امیدی وجود نداشت.

حسینی خاطر نشان کرد: متاسفانه از دوره قبل به خاطر رخوت و سستی، پروژه های عمرانی و زیربنایی زیادی در سراسر کشور متوقف و معطل مانده است و این دولت با اهتمام ویژه مصمم است با اولویت بندی آنها را در کمترین زمان ممکن تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: بدون تردید با وحدت ، همگرایی و همدلی که بین مردم ، قوای سه گانه و نهادهای انقلابی ایجاد شده شرایط کشور روز به روز بهتر از گذشته خواهد شد و تجربه ثابت کرده که هر جا مدیران و مسوولین از رهنمودهای امام و رهبری تخطی کردند از آنجا ضربه و آسیب وارد شده و هر جا که به آن توصیه های عمل شده، شاهد رشد و پیشرفت هستیم و این دولت، توصیه های رهبری عزیز را نصب العین فعالیت های خود قرار داده است.

حسینی افزود: اعضای دولت مردمی، شخصیتهایی همچون سردار سلیمانی، شهید رجایی، شهید باهنر و فرماندهان دوران دفاع مقدس را الگوی مدیریتی خود می دانند و بدون تردید با همین الگوها و تداوم راه و مشی آنها می توان جمهوری اسلامی ایران را به نظامی الهام بخش تبدیل کرد.

معاون رییس جمهور گفت: اینکه عده ای در داخل با برنامه های ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران همراهی می کنند و در مقاطع مختلف موضوعاتی را دستاویز ابراز تهمت علیه نظام قرار می دهند بخاطر این است که از ملت ایران و از رویگردانی ملت از خودشان عصبانی هستند.

حسینی در پایان با تاکید بر اینکه کسانی که عامدانه و آگاهانه دست به آشوب و تخریب اموال عمومی می زنند باید پاسخگو باشند، اظهار داشت: نباید اقداماتی که برخی عامدانه انجام داده اند نادیده گرفته شود، البته همان طور که رییس جمهور تاکید کردند صف معترضان با آشوب گران جدا است و کسانی که بی رحمانه نیروهای انتظامی و بسیجی را هدف قرار داده اند و پرچم مقدس کشورمان را به آتش کشیدند نباید در صف معترضان قلمداد شوند.

در این همایش که با خیر مقدم اقای حاجی دلیگانی نماینده و عضو هیئت رئیسه مجلس آغاز شد با حضور معاون امور مجلس رییس جمهور از فرمانده انتظامی و نیروهای فراجای برخوار تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟