سومین شکست برای تیم‌های ملی زنان و مردان ایران


سومین شکست برای تیم‌های ملی زنان و مردان ایران

تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و بانوان ایران نتیجه سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را هم واگذار کردند.

به گزارش خبرگار مهر، مسابقات تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان که در چنگدو چین جریان دارد امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای روز سوم پیگیری شد و طی آن تیم‌های ایران در هر دو بخش مردان و بانوان به مصاف حریفانشان رفتند.

در بخش مردان، تیم ملی تنیس روی میز ایران با نتیجه ۲ به ۳ مقابل مجارستان متحمل شکست شد. همچون دیدارهای گذشته جمیل لطف الله نسبی در این دیدار هم از ترکیب نیما عالمیان، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی استفاده کرد.

چهارمین و آخرین دیدار تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان فردا دوشنبه برابر رومانی برگزار می‌شود. این تیم که در گروه سوم قرار دارد پیش از این هم مقابل ژاپن و هنگ‌کنگ شکست خورده بود.

در بخش بانوان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان هم تیم ملی ایران امروز برای برگزاری سومین دیدار به مصاف لوکزامبورگ رفت و با نتیجه ۳ به صفر متحمل شکست شد.

الینا رحیمی، ندا شهسواری و شیما صفایی ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بانوان را در این دیدار تشکیل دادند. شاگردان حمیده ایرانمنش در حالی مقابل لوکزامبورگ تن به شکست دادند که در دو بازی قبل مقابل سنگاپور و تایلند متحمل شکست شده بودند. آنها فردا آخرین دیدار خود را برابر کره جنوبی برگزار خواهند کرد.

مسابقات تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان تا ۱۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید