افزایش سرانه فضای سبز با آماده سازی 11 هکتار از مجموعه ساصد در منطقه 13


افزایش سرانه فضای سبز با آماده سازی 11 هکتار از مجموعه ساصد در منطقه 13

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ۱۰ هزار واحد مسکونی که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران درمجموعه جنگ افزار سازی ساصد برگزار شد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های این مجموعه به زودی این فضا...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ۱۰ هزار واحد مسکونی که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران درمجموعه جنگ افزار سازی ساصد برگزار شد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های این مجموعه به زودی این فضا برای بهره برداری شهروندان تحویل منطقه ۱۳ خواهد شد.
او افزود: برای تامین و ارتقای امنیت شهروندان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، یکی از ساختمان‌های این مجموعه به کلانتری اختصاص پیدا خواهد کرد و سایر سرانه‌های عمومی نیز با راه اندازی درمانگاه و... تامین می‌شود.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: ملاحظاتی برای تحویل مجموعه جنگ افزارسازی ساصد، وجود دارد و در حال حاضر، مراحل و روند نهائی آن در مرحله اجرائی است و در آینده نزدیک تحویل شهرداری می‌شود.
محمد هادی علی احمدی ادامه داد: مجموعه جنگ افزار سازی ساصد، ۱۷ هکتار است که از این میزان حدود ۶ هکتار آن برای ساخت ۲۰۶۰ واحد مسکونی کلنگ زنی و حدود ۱۱ هکتار آن برای احداث بوستان و تامین سرانه عمومی تحویل شهرداری منطقه ۱۳ می‌شود.
شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: با ساخت و تکمیل مجموعه ۱۱ هکتاری ساصد، کمبود سرانه‌های عمومی و فضای سبز در بخش غربی منطقه ۱۳ به سمت خیابان ۱۷ شهریور و میدان امام حسین (ع) که دارای بافت فرسوده متراکم است، برطرف و شاهد تحولات خوبی در این محلات خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟