برگزاری مانور مدیریت آبگرفتگی و سیلاب در بزرگراه جلال آل احمد


برگزاری مانور مدیریت آبگرفتگی و سیلاب در بزرگراه جلال آل احمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو گفت: به منظور ارزیابی آمادگی و نحوه عملکرد عوامل اجرایی در موقعیت‌های بحرانی، مانور آمادگی در شرایط آب گرفتگی و سیل احتمالی با حضور عوامل سامانه ۱۳۷، آتش نشانی،...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو گفت: به منظور ارزیابی آمادگی و نحوه عملکرد عوامل اجرایی در موقعیت‌های بحرانی، مانور آمادگی در شرایط آب گرفتگی و سیل احتمالی با حضور عوامل سامانه ۱۳۷، آتش نشانی، اورژانس، خدمات شهری و فضای سبز برگزار و آمادگی عوامل منطقه برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی ارزیابی شد.

عبدالرضا نجاریان افزود: با اجرای این مانور، تمامی وسایل و تجهیزاتی که در شرایط بحرانی نیاز هستند از جمله کف کش ها، اره‌های برقی و همچنین تجهیزات امدادی مطابق سناریوی تدوین شده پایش شد تا در صورت بروز موقعیت‌های بحرانی احتمالی، بدون مشکل استفاده شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو به موقعیت این منطقه و سرازیر شدن آب‌های سطحی به این منطقه اشاره کرد و افزود: مسیل‌ها و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی نیز مداوم لایروبی می‌شود و تیم‌های اجرایی و نظارتی منطقه ۲ نیز درآماده باش هستند تا در صورت لزوم وارد عمل شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس