حزب‌الله لبنان: پا روی گلوی دشمن صهیونیستی گذاشته‌ایم


به گزارش شفاف، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در لبنان گفت: ما با دشمنی مواجهیم که هیچکسی در این جهان جز خودش را باور ندارد اما ما زمانی که نیازش به سرمایه‌گذاری در گاز را دیدیم پا روی گلویش گذاشتیم و...

به گزارش شفاف، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در لبنان گفت: ما با دشمنی مواجهیم که هیچکسی در این جهان جز خودش را باور ندارد اما ما زمانی که نیازش به سرمایه‌گذاری در گاز را دیدیم پا روی گلویش گذاشتیم و خواستیم حقوقمان را از این دشمن پس بگیریم. ما دشمن را مجبور کردیم تا حقوقمان را به رسمیت بشناسد.

وی گفت: ما بخش زیادی از این مرحله را گذرانده‌ایم و از موضع لبنان برای گرفتن حقمان درباره ترسیم مرزهای دریایی و سرمایه‌گذاری در گازمان که ملک نسل‌ها و فرزندانمان است، حمایت کردیم. ما اطمینان داریم که به لطف حضورمان و آمادگی مقاومت اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت. آنچه را که الآن نتوانسته‌ایم پس بگیریم ظرف چند روز پس خواهیم گرفت و دشمن این را می‌داند و به گونه‌ای برخورد می‌کند که به ما فرصت ندهد که پست سر هم به آن سیلی بزنیم. ما به موضع خود اطمینان داریم.

محمد رعد گفت: گزینه جنگ با این دشمن باقی خواهد ماند. ما مراحلی را می‌گذرانیم که هدف آن تحقق امنیت و حاکمیت و ثباتمان است، بدون اینکه به دشمن این فرصت را بدهیم تا علیه ما قدرت بگیرد یا در مسئله‌ای از ما باج‌خواهی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته