الخاندرو بالده:/ از اعتماد ژاوی احساس غرور می‌کنم؛ او بهترین است


الخاندرو بالده:/ از اعتماد ژاوی احساس غرور می‌کنم؛ او بهترین است

الخاندرو بالده، مدافع جوان بارسا، در فصل جاری با اعتماد ژاوی تبدیل به بازیکن ثابت آبی و اناری ها شده است. او پس از پیروزی بارسا برابر مایورکا از مربی خود تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد در زمین مایورکا با گل روبرت لواندوفسکی پیروز شود و موقتا به صدر جدول لالیگا برود. ژاوی هرناندز در این بازی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و به خصوص در دفاع راست با مشکل مواجه بود. در شبی که رونالد آرائوخو و ژول کُنده به دلیل مصدومیت غایب بودند، ژاوی تصمیم گرفت الخاندرو بالده را به سمت راست ببرد. بالده در فصل جاری دفاع چپ ثابت بارسا بوده ولی شب گذشته در سمت راست خط دفاعی به میدان رفت و خوب هم کار کرد.

الخاندرو بالده:/ از اعتماد ژاوی احساس غرور می‌کنم؛ او بهترین است

این مدافع جوان محصول لاماسیا در پایان بازی گفت:«پیروزی مهم ولی پرزحمتی بود. مهمتر از هر چیزی کسب سه امتیاز بود و خوشحالم دروازه‌مان نیز بسته ماند. من در دفاع چپ بازی می کنم ولی ژاوی از من خواست برابر مایورکا دفاع راست تیم باشم و بدون هیچ مشکلی قبول کردم. او هر جا که بخواهد بازی خواهم کرد. کاملا هم در دفاع راست راحت بودم.»

بالده ادامه داد:«مایورکا بیشتردفاع می کرد و به فکر ضدحملات بود. در نیمه دوم کمی خسته شدیم و بازی کمی پیچیده شد. مایورکا روی ضربات ایستگاهی تبحر دارد ولی ما تمام حملات‌شان را خنثی کردیم. باید پیروز می شدیم و به هدف‌مان رسیدیم.»

الخاندرو بالده:/ از اعتماد ژاوی احساس غرور می‌کنم؛ او بهترین است

ژاوی با این پیروزی رکورد بهترین شروع و شکست‌ناپذیری در بازی های بیرون خانه لالیگا را به خود اختصاص داد. بالده در مورد رکورد ژاوی گفت:«طبعا همه خوشحالیم. او بهترین مربی برای بارسلوناست و همه از کار با او راضی هستیم. از اینکه ژاوی در فصل جاری به من اعتماد کرده، احساس غرور می کنم. امیدوارم به همین روند ادامه دهم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...