پاسخ کوبنده رئیس باشگاه رئال مادرید به الخلیفی


پاسخ کوبنده رئیس باشگاه رئال مادرید به الخلیفی

رئیس باشگاه رئال مادرید پاسخ اظهارات اخیر رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را که در عین حال رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی هم هست، داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلورنتینو پرس امروز (یکشنبه) با حضور در مجمع عمومی باشگاه رئال مادرید در بخش‌هایی از سخنرانی‌اش در حضور اعضای باشگاه گفت: فوتبال در حال از دست دادن علاقه جوانان به این رشته ورزشی است و ما باید کاری برای آن انجام دهیم وگرنه اوضاع بدتر می‌شود. ورزش دوست‌داشتنیِ ما بیمار است.

وی همچنین درباره ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که در حال تکمیل بازسازی و تغییرشکل خود است، اظهار داشت: سانتیاگو برنابئو جادویی است و آنچه ما فصل گذشته اینجا تجربه کردیم، هرگز فراموش نخواهد شد. ما در حال ساخت بهترین ورزشگاه هستیم، این ورزشگاه سود بیشتری برای ما به‌همراه خواهد داشت.

رئیس باشگاه رئال مادرید تصریح کرد: هدف ما این است که کار بازسازی را تا تابستان آینده به پایان برسانیم و در این راه دو مؤسسه «لجندز» و «سیکست استریت» به ما کمک می‌کنند تا درآمد بیشتری کسب کنیم و این به ما قدرت مالی می‌دهد. برنابئوی جدید یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه‌هایی است که در زمان حاضر در اروپا در حال انجام است. بیش از 1200 نفر در روز روی این پروژه کار می‌کنند.

پرس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی پرداخت و گفت: صادقانه باید بگویم که ما تیمی فوق‌العاده داریم و بازیکنان ما همگی با جان و دل رئالی هستند. ما فصل گذشته چند بازی به‌یادماندنی از خود به‌جای گذاشتیم که دی‌اِن‌اِی رئال مادرید را منعکس کرد، بازی‌هایی که موفق شدیم پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول را در آنها شکست دهیم.

فلورنتینو در ادامه درباره چند بازیکن پیشین رئال مادرید که در این تابستان از این تیم جدا شدند، اظهار داشت: مایلم از مارسلو تشکر کنم، بابت فوتبالش و بابت تعصبی که به رئال مادرید داشت. از گرت بیل، ایسکو، یوویچ و مایورال بابت کارهایی که برای رئال انجام دادند، تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به یکی از حضار در سالن که به‌هنگام آمدن نام گرت بیل سوتی بلند به‌نشانه انتقاد از بال ولزی پیشین کهکشانی‌ها زد، خاطرنشان کرد: لطفاً! بیل گل‌هایی فراموش‌نشدنی برای ما به ثمر رساند و عضوی مهم از تاریخچه اخیر باشگاه بوده است. گرت بیل از تو خیلی تشکر می‌کنم.

وی همچنین درباره مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها که فصل گذشته کمک شایانی به این تیم برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کرد، گفت: در روزهای آینده بنزما جایزه توپ طلا را خواهد برد و شکی از این بابت وجود ندارد.

پرس همچنین در پایان به رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا حمله کرد و گفت: در پاسخ به ناصر الخلیفی گفته است که رئال مادرید از سوپرلیگ اروپایی رونمایی کرده است، چون آنها از رقابت در لیگ قهرمانان می‌ترسند، باید به او یادآوری کنیم که رئال مادرید پرافتخارترین باشگاه اروپایی است.

انتهای پیام/+

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس