توفان سیتی؛ دروازه یونایتد به توپ بسته شد! (عکس)


توفان سیتی؛ دروازه یونایتد به توپ بسته شد! (عکس)

منچسترسیتی در 20 دقیقه ابتدایی دیدار برابر منچستریونایتد یک گل زد و چند فرصت خوب را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ بعد از شکست در دو هفته ابتدایی فصل، در هفته های اخیر نتایج درخشانی گرفته و برای اثبات خود امروز به امید کسب امتیاز در ورزشگاه اتحاد به مصاف سیتی رفت. اما شاگردان پپ گواردیولا بازی را بسیار خوب شروع کرده و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت طلایی را برای گلزنی از دست دادند.

در همان دقایق ابتدایی بود که سیتی فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ابتدا ضربه سر ارلینگ هالند توسط داوید دخیا مهار شد. در ریباند نیز کوین دی بروین می توانست دروازه را باز کند که این بار نیز دخیا توپ را دفع کرد و ثانیه هایی بعد ضربه برناردو سیلوا به اسکات مک‌تامینای برخورد کرد و این فرصت در نهایت تبدیل به گل نشد.

توفان سیتی؛ دروازه یونایتد به توپ بسته شد! (عکس)
توفان سیتی؛ دروازه یونایتد به توپ بسته شد! (عکس)

اما در دقیقه هشت سیتی به گل اول رسید. ارسال زمینی برناردو سیلوا در مرکز محوطه به فیل فودن رسید و این ستاره انگلیسی با ضربه ای دقیق به طاق دروازه موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

در دقیقه 18، سیتی در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ایلکای گوندوگان پشت توپ قرار گرفت و بدشانس بود که شوت تماشایی این بازیکن در مقابل داوید دخیای بی حرکت، به دیرک دروازه یونایتد برخورد کرد. دو دقیقه بعد این بار ضربه فیل فودن به شکل خطرناکی از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت و تیم مهمان خوش شانش بود که در 20 دقیقه ابتدایی تنها یک بار دروازه خود را باز شده دید.
توفان سیتی؛ دروازه یونایتد به توپ بسته شد! (عکس)توفان سیتی؛ دروازه یونایتد به توپ بسته شد! (عکس)توفان سیتی؛ دروازه یونایتد به توپ بسته شد! (عکس)توفان سیتی؛ دروازه یونایتد به توپ بسته شد! (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان