تصویب 13500 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اقتصادی کرمانشاه


تصویب 13500 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اقتصادی کرمانشاه

کرمانشاه- معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به طرح ‌های پیشنهادی در سفر رئیس جمهور از تصویب ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های پیشنهادی اقتصادی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد باباخانی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که با حضور مسئولان استانی در سالن شهید سلیمانی برگزار شد با اشاره به میزان تسهیلات اختصاص یافته در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، اظهار کرد: در این سفر با ارائه ۱۰۰ طرح اقتصادی مبلغ ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که اشتغالزایی برای بیش از ۱۰ هزار نفر را به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر ارائه عملکرد تمامی دستگاه‌ها، افزود: دریافت سریع‌تر میزان بودجه و تسهیلات تصویب شده برای بخش اقتصادی استان کرمانشاه بسیار الزامی بوده و در این مسیر نیز تمامی دستگاه‌ها مکلف به ارائه گزارش عملکرد خواهند بود.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان طرح‌های پیشنهادی با سود ۱۸ درصد بوده اما در صورتی که هریک از متقاضیان از ارائه طرح خود صرف نظر کردند در وهله اول دستگاه‌ها باید آنها را توجیه و از تصمیمات گرفته شده منصرف کنند و در وهله دوم در صورت منتفی شدن طرح برای آن طرح جایگزینی ارائه دهند.

باباخانی با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای طرح‌های مناسب‌تر در اولویت است، خاطرنشان کرد: این تسهیلات با وجود آنکه بازپرداخت ۱۸ درصد دارند اما میزان آن از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بیشتر است و طرح‌هایی که مشمول دریافت تسهیلات هستند از سه فیلتر در نظر گرفته شده باید عبور کنند.

وی ادامه داد: با ارائه به موقع تسهیلات به برخی از طرح‌های اقتصادی می‌توان پیشرفت فیزیکی سریع آنها تا دهه فجر آنها را با حجم بالایی از اشتغالزایی شاهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس