نجات 116 مصدوم حوادث ترافیکی در هفته گذشته


نجات 116 مصدوم حوادث ترافیکی در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرتضی مرادی‌پور در خصوص حوادث و سوانح یک هفته گذشته در سطح کشور گفت: در یک هفته گذشته ۷۵۷ ماموریت در سطح کشور به دست نیرو‌های امدادی هلال‌احمر صورت گرفته است و در مجموع به ۴ هزار و ۴۶ نفر که متاثر از حوادث و...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرتضی مرادی‌پور در خصوص حوادث و سوانح یک هفته گذشته در سطح کشور گفت: در یک هفته گذشته ۷۵۷ ماموریت در سطح کشور به دست نیرو‌های امدادی هلال‌احمر صورت گرفته است و در مجموع به ۴ هزار و ۴۶ نفر که متاثر از حوادث و سوانح مختلف بودند، کمک رسانی شد.

نجات 116 مصدوم حوادث ترافیکی در هفته گذشته

وی افزود: در این بازه زمانی ۵۹۸ نفر به همت نیرو‌های امدادی نجات داده شدند و ۴۴۰ مصدوم با ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی برای درمان تخصصی منتقل شدند و ۱۴ هزار و ۱۷۸ نفر نیز به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ۷۲ مورد عملیات رهاسازی در جاده‌های کشور به دست نیرو‌های امدادی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ۱۱۶ مصدوم و گرفتارشده در سوانح ترافیکی و جاده‌ای نیز در عملیات‌های تخصصی و فنی رهاسازی نیرو‌های امدادی هلال‌احمر نجات داده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت