نتایج مرحله مقدماتی دومین جشنوراه قصه گویی لوپه تو اعلام شد


نتایج مرحله مقدماتی دومین جشنوراه قصه گویی لوپه تو اعلام شد

فرزاد میرشکاری گفت: نتایج مرحله مقدماتی دومین جشنوراه قصه گویی لوپه تو اعلام شد و بر همین اساس پس از اعلام نظر داوران، ۴۰ نفر از قصه گویان به مرحله نهایی جشنواره یافتند.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری لیگ قصه گویی لو په تو، گفت: نتایج مرحله مقدماتی دومین جشنوراه قصه گویی لوپه تو اعلام شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج افزود: بر همین اساس پس از اعلام نظر داوران، ۴۰ نفر از قصه گویان به مرحله نهایی جشنواره یافتند.

وی بیان کرد: علی رغم این که جشنواره قصه گویی لوپه تو قدمت چندانی ندارد اما بسیاری از علاقمندان به قصه گویی اعم از کودکان، نوجوان، بزرگسالان و مادر بزرگ ها را از نقاط مختلف کشور جذب کرده است.

میرشکاری یادآور شد: اولین دوره این جشنواره، در سال ۹۸ با حضور ۲۰ نفر از قصه گویان جنوب کرمان برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج ابراز کرد: امسال دومین دوره این جشنواره در سطح کشوری برگزار شد که اکثر شرکت کنندگان از روستاهای مختلف کشور بودند.

وی اضافه کرد: اختتامیه جشنواره لو په تو با حضور ۲۰ قصه گو در ۲ بخش بزرگسال و دانش آموزی در روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه در روستای دهکهان به صورت حضور برگزار می‌شود.

میرشکاری یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره کشوری با همت کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها و با حمایت افسانه شعبان نژاد نویسنده برجسته کودک و نوجوان کشور برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج عنوان کرد: بنده به عنوان یک مروج کتابخوانی در روستاهای جنوب کرمان همواره به دنبال اجرای برنامه هایی برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی هستم.

وی در خاتمه قصه گویی را یکی از بهترین ابزارها برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: قصه و قصه گویی به نوعی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟