140 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند


140 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: از ابتدای سال جاری ۱۴۰ واحد تولیدی بخش کشاورزی و صنعتی توانسته‌اند یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل بعد از ظهر یکشنبه در نشست کارگروه رونق تولید و رفع موانع استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۴۰ واحد تولیدی توانسته‌اند تسهیلات بانکی رونق تولید دریافت کنند، ابراز کرد: این واحدها در بخش‌های تولیدی کشاورزی و صنعتی فعال بوده‌اند.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات پرداختی به این واحدها مجموعاً یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است، ابراز کرد: تثبیت اشتغال و تسهیل در شرایط تولید، هدف دولت در اعطای تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان است.

رئیس صمت استان سمنان با اشاره به اینکه مجموعاً از ابتدای سال ۲۸۰ واحد تولیدی برای دریافت وام به بانک‌ها معرفی شده که ۱۴۰ واحد توانسته‌اند تسهیلات را دریافت و پرونده ۱۴۰ واحد دیگر در دست بررسی است، گفت: مجموعاً سه هزار میلیارد تومان وام به این واحدها داده می‌شود که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

تشنه دل با بیان اینکه در کنار تسهیلات بانکی از ابتدای سال جاری تاکنون مشکلات ۱۲۵ واحد تولیدی در نشست‌های کارگروه رونق تولید بررسی شده است، گفت: در یک‌سال اخیر قریب به ۵۰ واحد راکد صنعتی به چرخه تولید بازگشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟