پرسپولیس صفر - تراکتور صفر در پایان نیمه نخست


پرسپولیس صفر - تراکتور صفر در پایان نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز در حالی از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد که با تأخیر ۳۰ دقیقه‌ای در شروع این مسابقه همراه بود. نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر از ساعت ۱۸ با سوت موعود بنیادی فر مقابل همدیگر قرار گرفتند.

تنها چند ثانیه پس از شروع بازی، شاگردان قربان بردیف در تراکتور با پاس کاری پشت محوطه جریمه پرسپولیس توانستند اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه علیرضا بیرانوند ایجاد کنند اما هاشم نژاد نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند. خطای علی نعمتی در همان ابتدای مسابقه با تصمیم قاطع بنیادی فر در نشان دادن کارت زرد روبرو شد.

دو تیم که بیشتر سعی داشتند میانه میدان را با حفظ مالکیت توپ از آن خود کنند با پاس‌های کوتاه متوالی برای رسیدن به دروازه حریف برنامه ریزی داشتند اما باز هم این تراکتوری‌ها بودند که در دقیقه ۶ توانستند خطرآفرینی کنند. عکس العمل زیبای بیرانوند روی شوت فنی هاشم نژاد مانع از به ثمر رسیدن گل برای میهمان شد.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس بیشتر از حریف تبریزی توپ را در مناطق مختلف زمین به گردش در آوردند اما تلاش‌های آنها چندان خطر جدی روی دروازه محمدرضا اخباری ایجاد نکرد تا باز هم تراکتوری‌ها باشند که در دقیقه ۴۰ روی ضد حمله بتوانند دروازه پرسپولیس را تهدید کنند ولی خبری از گلزنی نبود تا دو تیم بدون گلزنی به رختکن بروند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403