شوت‌های کاپیتان ایران قبل از دروازه دفع شد؛/ سد محکم مدافعان مقابل گلزنی جهانبخش


شوت‌های کاپیتان ایران قبل از دروازه دفع شد؛/ سد محکم مدافعان مقابل گلزنی جهانبخش

تلاش ستاره ایرانی فاینورد برای زدن گل مقابل نایمخن نتیجه‌ای به همراه نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ اردیویسه هلند، تیم فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را به‌عنوان وینگر راست در ترکیب داشت، از ساعت ۱۶ امروز در گوفر استادیوم مقابل نایمخن رده یازدهمی قرار گرفت.

نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که یاران جهانبخش ابتدا در دقیقه ۲۳ پیش افتادند ولی در ادامه گل مساوی را دریافت کردند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

شوت‌های کاپیتان ایران قبل از دروازه دفع شد؛/ سد محکم مدافعان مقابل گلزنی جهانبخش

علیرضا جهانبخش که پس از انجام دو بازی ملی مقابل اروگوئه و سنگال انگیزه زیادی برای تداوم درخشش خود در بازی‌های فاینورد داشت، در دقیقه ۴۷ با شوت محکم به سمت دروازه نایمخن شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپ توسط مدافع حریف دفع شد.

ستاره ایرانی فاینورد در دقیقه ۶۸ دوباره با یک شوت محکم به دنبال زدن گل بود که این بار هم توپ قبل از ورود به چارچوب دروازه نایمخن توسط یک مدافع به کرنر رفت و در دقیقه ۷۲ نیز سانتر جهانبخش را هیچ‌کدام از بازیکنان فاینورد نتوانستند استفاده کنند تا توپ راهی اوت شود.

علیرضا جهانبخش که در دقیقه ۶۴ کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۷۴ به‌عنوان چهارمین تعویضی فاینورد از زمین خارج شد و هفتمین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند را اینطور پشت سر گذاشت.

در ادامه مسابقه یاران جهانبخش نتوانستند به گل دوم و برتری دست پیدا کنند تا دیدار خارج از خانه مقابل نایمخن با تساوی یک بر یک به اتمام برسد و فاینورد با ۱۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ اردیویسه هلند قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا