انتخاب رئیس جمهور فرصت واقعی برای نجات لبنان است


انتخاب رئیس جمهور فرصت واقعی برای نجات لبنان است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که این کشور در آستانه دستیابی به ثروت و حقوق نفتی و گازی خود است که بیروت را از بحران مالی، اقتصادی و معیشتی نجات می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که این کشور در آستانه دستیابی به ثروت و حقوق نفتی و گازی خود است که بیروت را از بحران مالی، اقتصادی و معیشتی نجات می دهد.

وی تاکید کرد که انتخاب رئیس جمهور جدید با اراده ملی، فرصت واقعی برای نجات لبنان است اما طرفی که همواره اندیشه مقابله و چالش آفرینی در سر دارد و تابع سفارت های بیگانه است، خواستار انتخاب رئیس جمهوری بر اساس معیارهای خود هستند که کشور را به سمت فتنه و هرج و مرج می برد.

نبیل قاووق ادامه داد: تفاوت بسیاری میان این گروه و گروه میهن دوستی وجود دارد که خواستار انتخاب ریاست جمهوری برای نجات کشور هستند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تصریح کرد: پیوستن لبنان به باشگاه کشورهای تولید کننده نفت و گاز به معنای خروج کشور از بحران های معیشتی، مالی و اقتصادی و یک مژده و آغاز بهبود اوضاع همه لبنانی ها است.

قاووق عنوان کرد: امروز لبنان در آستانه بازپس گیری ثروت ها، منابع و حقوق نفتی و گازی خود است که می تواند از طریق همکاری میان مقاومت و دولت، کشور را از بحران ها خارج کند.

وی تاکید کرد: خوشبینی زیادی وجود دارد که در روزهای آینده لبنان موفق به تشکیل دولت شود تا اندکی از رنج های معیشتی و اقتصادی ملت کاسته شود و اقدامات ملموسی صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان