تحقیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی/ باخت 6 بر 3


تحقیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی/ باخت 6 بر 3

 نخستین شهرآورد فصل ۲۳-۲۰۲۲ منچستر فرا رسید و بار دیگر دو تیم ثروتمند این شهر، یعنی منچسترسیتی و منچستریونایتد در هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد با قضاوت مایکل اولیور به مصاف هم رفتند که در پایان با برتری ۶ بر ۳ منچسترسیتی به پایان رسید.

تحقیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی/ باخت 6 بر 3

به گزارش راهبرد معاصر در این دیدار سیتیزن‌ها استونز و فیلیپس را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و در سوی مقابل برای شیاطین سرخ مگوایر، فن‌دبیک و دوبراوکا به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

سیتی و ونایتد پیشت از این ۱۸۷ بار در دربی منچستر به مصاف هم رفته بودند که سیتی ۵۷ و یونایتد ۷۷ بار پیروز شده و ۵۳ بازی هم با تساوی خاتمه یافته بود که با نتیجه بازی امروز، بردهای سیتی به عدد ۵۸ رسید.

منچسترسیتی تنها تیم بدون شکست لیگ برتر انگلیس تا به اینجای فصل است و یونایتد بعد از ۲ باخت مقابل برایتون و برنتفورد، مقابل تیم‌هایی مثل لیورپول و آرسنال پیروز شد و به آمار ۴ برد متوالی رسید.

شاگردان پپ گواردیولا بازی را بهتر آغار کردند و توانستند در دقیقه هشت روی یک کار تیمی زیبا توسط فیل فودن به گل اول خود دست پیدا کنند. اما این پایان کار نبود و سیتیزن‌ها به آتش‌بازی خود ادامه دادند و توانستد با دبل ارلینگ هالند در دقایق ۳۴ و ۳۷ اختلاف را به ۳ گل افزایش دادند.

تحقیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی/ باخت 6 بر 3

تحقیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی/ باخت 6 بر 3

کابوس برای هواداران شیاطین سرخ ادامه داشت و فیل فودن در دقیقه ۴۴ گل چهارم را وارد دروازه دخیا کرد تا گروهی از تماشاگران یونایتد ورزشگاه را ترک کنند. نیمه اول با برتری ۴ بر صفر سیتی به پایان رسید.

معدود هواداران یونایتد حاضر در ورزشگاه اتحاد، از عملکرد تیم‌شان ناامید شده و ترجیح دادند که ورزشگاه را ترک کنند. جریان بازی در نیمه اول به شکلی بود که شاید حتی یک بار نام ادرسون، دروازه بان سیتیزن‌ها شنیده نشد و شیاطین سرخ حتی یک موقعیت متوسط گلزنی نیز روی دروازه تیم میزبان ایجاد نکردند.

تحقیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی/ باخت 6 بر 3

شاگردان اریک تن‌هاخ نیمه دوم را امیدوارکننده آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۵۶ توسط آنتونی یکی از گل‌ها را جبران کنند ولی هالند و فودن شب رویایی خود را تکمیل کردند و توانستند در دقایق ۶۴ و ۷۳ برای سیتیزن‌ها هتریک کنند.

ارلیک هالند با این هتریک توانست یک رکورد دیگر را به نام خود ثبت کند. او اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس است که در سه بازی پیاپی خانگی هت‌تریک می‌کند.

تحقیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی/ باخت 6 بر 3

شیاطین سرخ برای کم کردن اختلاف این شکست فاجعه بار به حملات خود ادامه دادند تا در نهایت آنتونی مارسیال در دقایق ۸۴ و ۹۰ اختلاف را به ۳ گل کاهش داد. در نهایت این دیدار زیبا و با برتری ۶ بر ۳ منچسترسیتی به پایان رسید.

با این نتیجه منچسترسیتی ۲۰ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و منچستریونایتد با ۱۲ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

ترکیب منچسترسیتی

ادرسون، واکر، آکانجی، آکه، کانسلو، گوندوعان، دی بروین، برناردو، فودن، گریلیش و هالند

ترکیب منچستریونایتد

دخیا، دالو، واران، مارتینز، مالاسیا، مک تومینای، اریکسن، آنتونی، فرناندز، سانچو، رشفورد /ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی