9 هیئت ورزشی در خراسان جنوبی با سرپرست اداره می‌شوند


9 هیئت ورزشی در خراسان جنوبی با سرپرست اداره می‌شوند

بیرجند_ معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: از ۴۹ هیئت ورزش استان، ۴۰ هیئت دارای رئیس و ۹ هیئت هم با سرپرست اداره می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین اصغری عصر امروز یکشنبه در نشست خبری بیان داشت: پنج هزار و ۵۱۱ مربی و ناجی، دو هزار و۲۰۲ داور و ۲۴ هزار و۴۰۱ ورزشکار در استان داریم.

وی با اشاره به این که برای دومین سال ۱۹ ورزشکاران ما در ۱۳ رشته ورزشی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور شرکت می‌کنند، افزود: از ۴۹ هیئت ورزشی خراسان جنوبی، ۴۰ هیئت دارای رئیس هستند و ۹ هیئت هم با سرپرست اداره می‌شوند.

به گفته وی در ماه‌های گذشته هشت نفر از ورزشکاران خراسان جنوبی به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند و ۱۵ مهر به مناسبت روز روستا ۱۰ برنامه مانند تجهیز سه خانه ورزش روستایی در زهان، زیرکوه و سربیشه توسط وزارت ورزش و جوانان، جشنواره بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

اصغری افزود: سالن‌های تخصصی ورزشی باید با ترک تشریفات به هیئت‌های تخصصی واگذار شود تا با انجام این کار از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

وی بیان داشت: پیگیری‌های لازم برای برگزاری مجمع‌های انتخاب رئیس در حال انجام است تا تکلیف هیئت‌های ورزشی که با سرپرست اداره می‌شوند هم با انتخاب رئیس مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...