کوراش‌کاران خراسان‌ شمالی در رقابت‌های جهانی طلایی شدند


کوراش‌کاران خراسان‌ شمالی در رقابت‌های جهانی طلایی شدند

رکنا: دبیرانجمن کوراش خراسان شمالی گفت: محمد محمدی بریمانلو و جواد مرادی از کوراش‌کاران استان در رقابت های جهانی روستایی و عشایری ترکیه ۲ نشان طلا کسب کردند.

به گزارش رکنا از خراسان شمالی؛ کوروش خسرویار با اعلام این خبر، اظهار داشت: این رقابت های ورزشی از روز گذشته (۹ مهرماه) سالجاری به میزبانی شهر بورسا ترکیه با حضور ورزشکارانی از ۴۰ کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: محمد محمدی بریمانلو در وزن ۸۱ کیلوگرم و جواد مرادی در ۹۰ کیلوگرم در رشته کوراش به نشان نخست این رقابت ها دست یافت.

دبیر انجمن کوراش خراسان شمالی یادآور شد: این رقابت های جهانی در چهار وزن در حال برگزاری است که خراسان شمالی تنها با ۲ وزن در این رقابت ها حضور یافت.

وی با اشاره به کسب هفت نشان رنگارنگ آسیایی کوراش کاران استان در شهریور سالجاری، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۵ شهریور سالجاری به مدت ۲ روز در تایلند برگزار شد که خراسان شمالی به عنوان نماینده تیم ملی با کسب هفت نشان به لحاظ تیمی در جایگاه دوم این رقابت ها قرار گرفت.

خسرویار اضافه کرد: ازبکستان با کسب ۶ طلا و یک نقره در جایگاه نخست و هندوستان نیز با کسب سه نقره در سکوی سوم این رقابت های آسیایی ایستاد.

امیر ذکا/خراسان شمالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش