ارتش یمن خطاب به متجاوزان: ممکن است مجددا بازگردیم


به گزارش شفاف، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (یکشنبه) همزمان با قوت گرفتن احتمال عدم تمدید آتش بس در یمن در صفحه توئیتر خود نوشت: «بلافاصله پس از پایان دوره آتش‌بس در یمن و در صورت عدم دستیابی ملت به خواسته‌های بحق خود، ما به...

ارتش یمن خطاب به متجاوزان: ممکن است مجددا بازگردیم

به گزارش شفاف، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (یکشنبه) همزمان با قوت گرفتن احتمال عدم تمدید آتش بس در یمن در صفحه توئیتر خود نوشت: «بلافاصله پس از پایان دوره آتش‌بس در یمن و در صورت عدم دستیابی ملت به خواسته‌های بحق خود، ما به سمت شما روانه خواهیم شد. نیروهای مسلح ما در حال آماده شدن برای هرگونه تحولات طی ساعات آینده هستند».

یحیی سریع افزود: «نیروهای مسلح به همه شرکت‌های کشتیرانی و دریانوردی کشورهای متجاوز و همچنین شرکت‌های نفتی خارجی و محلی فعال در یمن هشدار می‌دهند که هشدارها و دستورالعمل‌های ما را دنبال کنند و جدی بگیرند».

به دنبال قوت گرفتن احتمال عدم تمدید آتش بس در یمن، سخنگوی نیروهای مسلح ارتش یمن خطاب به کشورهای متجاوز هشدار داد که «ممکن است بار دیگر برگردیم».

وی با اشاره به دیدار شب گذشته رئیس شورای عالی سیاسی یمن با مسئولان وزارت دفاع یمن مستقر در صنعاء گفت: شنبه شب مهدی المشاط با مسئولان وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش یمن تماس‌هایی برقرار کرد و آنها را در جریان آخرین تحولات مربوط به جنگ یمن قرار داد».

با توجه به عدم موافقت صنعاء با شروط نامناسب آتش‌بس از جمله ادامه محاصره فرودگاه صنعاء و بنادر، به احتمال قوی آتش بس در یمن امشب (یکشنبه) پس از سه دوره تمدید (6 ماه) به پایان برسد.

رهبران انصارالله می‌گویند که تمدید آتش بس در یمن در سایه ادامه تجاوزگری و محاصره یمن از سوی متجاوزان، امکان پذیر نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان