ستاره‌های سابق رئال مادرید، شاهد درخشش هالند (عکس)


ستاره‌های سابق رئال مادرید، شاهد درخشش هالند (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در کنار کاسمیرو، تماشاگر شکست سنگین تیمش در دیدار مقابل منچسترسیتی بود.

به گزارش "ورزش سه"، هفته ها برای کریستیانو رونالدو یکی پس از دیگری به تلخ‌ترین شکل ممکن سپری می شود. بعد از شروع فصلی ضعیف در اولدترافورد و نیمکت نشینی های پیاپی، این بازیکن به اردوی تیم ملی پرتغال رفته و پس از دو بازی ناکامی در گلزنی، شاهد شکست این تیم برابر اسپانیا و عدم راهیابی به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بود.

اما شرایط در بازگشت به منچستریونایتد نیز چندان برای کریستیانو رونالدو خوشایند نیست. امروز شیاطین سرخ در ورزشگاه اتحاد به مصاف رقیب همشهری خود منچسترسیتی رفته و شکست سنگین 3-6 را پذیرا شدند. داوید دخیا در نیمه اول چهار گل دریافت کرد و شاید اگر ستاره های سیتی تا دقیقه 90 جدی بازی می کردند، باخت یونایتد حتی از این هم فاجعه بارتر می شد. کریستیانو رونالدو در تمام طول 90 دقیقه روی نیمکت حضور یافت و اریک تن هاخ حتی یک دقیقه نیز به این ستاره پرتغالی بازی نداد.

در حالی که هواداران یونایتد امیدوار به حضور او در نیمه دوم برای جبران نتیجه بودند، اما کریستیانو رونالدو تمام طول بازی روی نیمکت حرص خورده و شاهد درخشش ستاره های جوان رقیب مانند ارلینگ هالند و فیل فودن بود. روزگار به شکل تلخی برای یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال سپری می شود و شاید کریستیانو رونالدو برای اینکه ثابت کند هنوز تمام نشده، باید حدود 50 روز دیگر منتظر آغاز جام جهانی باشد.

اما شرایط برای کاسمیرو نیز چندان متفاوت نیست. این ستاره برزیلی که در روزهای پایانی بازار تابستانی و با قراردادی پنج ساله از رئال مادرید راهی اولدترافورد شده، در این دیدار حساس و با تصمیم غیرمنتظره اریک تن هاخ روی نیمکت حضور یافت و در کنار کریستیانو رونالدو، این شکست تلخ را تماشا کرد.

ستاره‌های سابق رئال مادرید، شاهد درخشش هالند (عکس)

ستاره‌های سابق رئال مادرید، شاهد درخشش هالند (عکس)ستاره‌های سابق رئال مادرید، شاهد درخشش هالند (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی