دستگیری عاملان آتش زدن جسد دختر جوان


دستگیری عاملان آتش زدن جسد دختر جوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی کشف جسد نیمه سوخته در بیابان‌های اطراف آزادراه غدیر در نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی...

دستگیری عاملان آتش زدن جسد دختر جوانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی کشف جسد نیمه سوخته در بیابان‌های اطراف آزادراه غدیر در نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سوابق افراد مفقود متوجه شدند که جسد متعلق به دختری جوان ساکن تهران بوده که مدتی پیش خبر مفقود شدنش به پلیس اعلام شده است.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: با شناسایی هویت جسد، تحقیقات کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز و با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی مشخص شد که مقتول در روز اعلام مفقودی برای انجام عمل زیبایی به یک کلینیک در استان تهران مراجعه و پس از آن خبری از وی دریافت نشده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول حین عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد به بیابان‌های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری ۵ نفر در این زمینه خاطرنشان کرد: پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا