گواردیولا: آمار ارلینگ هالند ترسناک است


گواردیولا: آمار ارلینگ هالند ترسناک است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، به تمجید از درخشش ارلینگ هالند پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها امروز عملکرد فوق العاده ای در دربی منچستر ارائه داده و با نتیجه درخشان 3-6 موفق به کسب پیروزی برابر یونایتد شدند. ارلینگ هالند و فیل فودن ستاره های سیتی بوده و هر دو بازیکن موفق به ثبت هت تریک شدند. پپ گواردیولا سرمربی سیتی، در پایان این دیدار کارنامه ارلینگ هالند را ترسناک توصیف کرده و مدعی شد حتی سیتی می تواند از این هم بهتر بازی کند.

پپ گواردیولا گفت: "نمایش واقعا خوبی ارائه دادیم. ما در نیمه اول چهار بار توانستیم دروازه حریف را باز کنیم و در حقیقت می توانستیم حتی گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. البته بازیکنان یونایتد در نیمه دوم بهتر بازی کردند و در دقایق پایانی هم که جریان مسابقه برابر بود، اما در مجموع بازی خوبی برگزار شد و همه حاضران در ورزشگاه اتحاد راضی و خوشحال بودند. ما در نیمه اول نمایشی تهاجمی ارائه دادیم و فضای خوبی برای ارائه بازی خودمان داشتیم. در نهایت کیفیت بازیکنان خط حمله منچسترسیتی سرنوشت این دیدار را رقم زد.

گواردیولا: آمار ارلینگ هالند ترسناک است

من هم مانند فیل فودن و ارلینگ هالند هوادار سیتی بوده و عاشق این باشگاه هستم. از روز اولی که من اینجا بودم، همیشه ما اشتیاق و میل خود به کسب پیروزی و پیشرفت را نشان دادیم و این موضوع در آینده هرگز تغییر پیدا نخواهد کرد. ما می توانیم برنده شده و یا مغلوب شویم، اما تلاش و میل به برتری و توانایی کمک به یکدیگر باید همیشه در تیم وجود داشته باشد. این تیم هنوز می تواند در برخی موارد بهتر عمل کند. تعدادی از بازیکنان امروز خوب نبودند و ما باید از این حیث پیشرفت کنیم.

درخشش هالند و هت تریک ستاره نروژی؟ اعداد و ارقام این بازیکن در این فصل خودشان گویای همه چیز هستند. ارلینگ هالند پیش از این در ترکیب سیتی موفق به ثبت هت تریک شده است. ما همیشه سعی می کنیم در محیط باشگاه به او کمک کنیم. ما اینگونه حس می کنیم که ارلینگ هالند همیشه تشنه موفقیت به نظر می رسد و او بازیکنی بسیار رقابت طلبی است.

صادقانه بگویم، آماری که ارلینگ هالند ثبت کرده ترسناک است. او در جریان بازی می‌بیند که 10 بازیکن بدون توپ می‌دوند و برای کمک به یکدیگر تلاش می‌کنند، بنابراین خود هالند نیز می‌خواهد همین کار را انجام دهد. به همین دلیل است که ما در چند سال اخیر موفقیت های زیادی داشته ایم و علت این روند، تلاش و میل به پیشرفت است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان