افزایش سرعت و تعداد ایجاد بلاک های جدید اتریوم


افزایش سرعت و تعداد ایجاد بلاک های جدید اتریوم

برخی از بهبودهای مشهود بلاک چین اتریوم پس از ادغام شامل افزایش قابل توجه در ایجاد بلاک روزانه و کاهش چشمگیر در میانگین زمان ایجاد بلاک است. ارتقای ادغام برای اتریوم که در درجه اول به دنبال انتقال بلاکچین به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) بود، نشان داده است که تأثیر مثبتی بر ایجاد بلاک‌های جدید اتریوم دارد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ ادغام یکی از مهم ترین ارتقاهای اتریوم در نظر گرفته می شود. بعد از هیاهوی تبلیغاتی، تصورات غلط متعددی در مورد هزینه‌های ارزان‌تر کارمزد شبکه و تراکنش‌های سریع‌تر، اکوسیستم کریپتو را آزار می‌داد که توسط کارشناسان رد شد.

با این حال، برخی از پیشرفت‌های مشهود در تجربه استفاده از بلاک چین پس از ادغام شامل افزایش قابل توجه در ایجاد بلاک روزانه و کاهش قابل توجهی در میانگین زمان بلاک است.

افزایش سرعت و تعداد ایجاد بلاک های جدید اتریوم

چارت بلوک های اتریوم در روز

در 15 سپتامبر، اتریوم پس از انتقال موفقیت آمیز شبکه به PoS، ارتقای موسوم به ادغام را تکمیل کرد. در همان روز، تعداد بلوک‌های ایجاد شده روزانه (EBC) از تقریباً 6000 بلوک به 7100 بلوک در روز یعنی تقریباً 18٪ افزایش یافت.

افزایش سرعت و تعداد ایجاد بلاک های جدید اتریوم

چارت میانگین زمان بلوک اتریوم (EBT)

همانطور که داده‌های YCharts نشان می‌دهد در تکمیل این حرکت، میانگین زمان ایجاد بلاک، زمانی که استخراج‌کنندگان یا اعتباردهنده‌ها در یک شبکه برای تأیید تراکنش‌ها نیاز دارند برای اتریوم بیش از 13 درصد کاهش یافت.

یافته‌های بالا تأثیر مثبت ارتقای ادغام را بر روی بلاکچین اتریوم نشان می‌دهد.

پس از ارتقای اتریوم، قیمت پردازنده‌های گرافیکی در چین با دور شدن بلاک چین از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) کاهش قابل توجهی داشتند.

طبق گزارش ها، به گفته یک تاجر چینی، قیمت پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 از 1118 دلار یا 8000 یوان در عرض سه ماه به 5000 یوان کاهش یافت. این تاجر همچنین اظهار داشت که هیچ کس (در چین) کامپیوترهای جدید نمی خرد، چه رسد به GPU های جدید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق