هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛ نخستین شکست فصل شاگردان یحیی مقابل تراکتور؛ ترابی منفور شد


هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛ نخستین شکست فصل شاگردان یحیی مقابل تراکتور؛ ترابی منفور شد

بازی پرسپولیس و تراکتور با شکست خانگی سرخپوشان همراه بود.

به گزارش رکنا، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از ساعت 18:03 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این مسابقه ابتدا قرار بود ساعت 17:30 برگزار شود اما به دلیل مشکل نورافکن‌های ورزشگاه آزادی، 33 دقیقه به تاخیر افتاد و در پایان 90 دقیقه با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد. همچنین ترابی در دقیقه (87) یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس از دست داد.

*ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (60- وحید امیری)، سروش رفیعی (60- محمد عمری)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (سیامک نعمتی 90+2)، میلاد سرلک (وحدت هنانوف 90+2)، سینا اسدبیگی (78- مهدی عبدی)، سعید صادقی و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

*ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو (81- صفا هادی)، مهدی هاشم‌نژاد (66- محمد قنبری) و محمد عبا‌س‌زاده

سرمربی: قربان بردیف

در جدول با احتساب این نتیجه به دست آمده و شکست پرسپولیس، شاگردان گل‌محمدی با 14 امتیاز و تفاضل گل نسبت به استقلال همچنان صدرنشین لیگ هستند. تراکتور هم با 11 امتیاز در مکان پنجم جای گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!