کشف 151 فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح های پلیس


با اجرای چهار طرح مبارزه با سرقت در کرمان ۳۵ سارق دستگیر شدند. به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت : این طرح های ضربتی مبارزه با سرقت طی شهریور امسال با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، به مرحله اجرا درآمد. سرهنگ یدا... حسن...

با اجرای چهار طرح مبارزه با سرقت در کرمان ۳۵ سارق دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت : این طرح های ضربتی مبارزه با سرقت طی شهریور امسال با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ یدا... حسن پور افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی گسترده در اجرای این طرح ها ۱۵۱ فقره سرقت شامل ۳۴ فقره سرقت موتورسیکلت، ۴۴ فقره سرقت منزل، ۹ فقره سرقت اماکن دولتی، ۳۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۳۲ فقره قطعات و لوازم داخل خودرو کشف شد و ۳۵ سارق به چنگ پلیس افتادند.

وی تصریح کرد: روند شناسایی مال باختگان و تحویل اموال سرقتی به آنان در حال انجام است.بنابراین گزارش،فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز گفت :در عملیات های رده های انتظامی شهرستان کرمان ۲۱ فقره سرقت سیم برق کشف شد.

سرهنگ مهدی پورامینایی ادامه داد: نیروهای انتظامی این شهرستان در زمینه مقابله با سرقت و کشف سرقت های به وقوع پیوسته در حوزه استحفاظی خود ، طرح مبارزه با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند که در این خصوص ماموران طی ۲۴ساعت گذشته ۲۱ فقره سرقت سیم را کشف و ۹ سارق را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند .

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه سرقتی هنگام گشت زنی هدفمند پلیس،خاطرنشان کرد: بیشتر اموال سرقتی کشف شده از سارقان مربوط به سیم وکابل برق بود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری