یکی از برجسته ترین ارزش های دوران دفاع مقدس تبلیغ نماز و برگزاری نماز جماعت بود


یکی از برجسته ترین ارزش های دوران دفاع مقدس تبلیغ نماز و برگزاری نماز جماعت بود

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: این دوران بهترین محل تبلیغ و ترویج ارزش‌های اخلاقی به ویژه نماز بود.

حجت الاسلام «رضا قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، گفت: هفته دفاع مقدس یادواره یکی از درخشنده ترین دوران انقلاب اسلامی است که بزرگ ترین دوران ایثار و شهادت محسوب می شود.


مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این دوران ملت شجاع و انقلابی ایران برای دفاع از کیان و مرز و بوم این کشور و همچنین دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی با تمام توان و تلاش خود بزرگ ترین زیبایی ها و مقاومت ها از وطن را به نمایش گذاشتند.


وی یادآور شد: در این دوران می توان گفت یکی از برجسته ترین ارزش های دوران دفاع مقدس ایجاد و تبلیغ نماز و برگزاری نماز جماعت و بهترین محل تبلیغ و ترویج ارزش‌های اخلاقی به ویژه نماز بود.


حجت الاسلام قاسمی خاطرنشان کرد: تاکید بر برگزاری نماز اول وقت و نمازهای مستحبی در همه مواقع در جبهه های جنگ کاملاً مشهود بود و در صدر همه برنامه ها و فعالیت ها نماز مشاهده می شد.


مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بنابراین نماز به عنوان یک کارکرد در ایجاد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر به سزایی داشت و بخش زیادی از رزمندگان که به میدان جبهه و جنگ اعزام شدند، کسانی بودند که از نمازگزاران مساجد، تکایا و پایگاه های مقاومت بسیج بوده که به جبهه اعزام می شدند.


وی خاطرنان کرد: اگر به وصایای شهدا نگاه کنیم بیشتر آنها در وصایای خود برای خانواده و جامعه اهمیت به «نماز اول وقت» و پشتیبانی از «ولایت فقیه» را مورد تاکید قرار می دادند.


حجت الاسلام قاسمی گفت: بنابراین یکی از بهترین روش های حفظ ارزش های دفاع مقدس توصیه به نماز اول وقت است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...