وضعیت این رمزارزها خطرناک شد


 وضعیت این رمزارزها خطرناک شد

قیمت بیت‌کوین به شدت کاهش یافت و به سطح حمایت ۱۸۵۰۰ دلار رسید. اتریوم نیز به سطح ۱۲۶۵ دلار سقوط کرد. در مقابل در سایر بازار رمزارز نیز،QNT ، RSR بیش از ۵٪ افزایش قیمت داشتند.

به گزارش بنکر (Banker)، در بازار رمزارز امروز قیمت بیت‌کوین پس از تلاش برای رسیدن به بالای منطقه مقاومت ۲۰۰۰۰ دلاری، با شکست مواجه شد و به شدت به زیر ۱۹۰۰۰ دلار کاهش یافت.

در حال حاضر قیمت علائم نزولی را در نمودار یک ساعته نمایش می‌دهد، اما فعلا درگیر با حمایت اصلی در سطح ۱۸۵۰۰ دلار است. به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی بازار رمزارز نیز کاهش پیوسته‌ای را آغاز کردند. اتریوم حمایت ۱۳۰۰ دلاری را از دست داد و به سطح ۱۲۶۵ دلار رسید. ریپل بیش از ۱۰ درصد کاهش قیمت پیدا کرد و اکنون نزدیک به حمایت ۰٫۴۲ دلار معامله می‌شود. کاردانو نیز ممکن است به سمت منطقه حمایت ۰٫۴۲ دلار حرکت کند.

قیمت بیت‌کوین پس از صعود قوی بالاتر از سطح مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری، سرعت رشد خود را افزایش داد. قیمت سپس منطقه مقاومت ۲۰۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته را از میان برداشت. با این حال، خرس‌ها زیر مقاومت ۲۰۵۰۰ دلاری فعال بودند. قیمت در کوتاه مدت یک سقف قیمتی تشکیل داد و شروع به کاهش دوباره زیر سطح ۲۰۰۰۰ دلار کرد. بیت‌کوین بیش از ۵ درصد کاهش داشت و سطح ۱۹۰۰۰ دلار را نیز از دست داد.

از جنبه منفی روند، پشتیبانی اولیه قیمت نزدیک به سطح ۱۸۵۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۳۵۰ دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند تا سطح ۱۷۵۰۰ دلار کاهش یابد.

در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۹۰۰۰ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۹۱۵۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است شروع به افزایش ثابت کند.


اتریوم به دنبال بیت‌کوین

قیمت اتریوم نیز پس از اینکه نتوانست منطقه مقاومت ۱۴۰۰ دلاری را از سر راه بردارد، از الگوی مشابهی پیروی کرد. اتریوم حتی سطح ۱۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته را نیز شکست.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۲۶۵ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی قیمت در سطح ۱۲۵۵ دلار است که کمتر از آن اتریوم می‌تواند ۱۲۰۰ دلار را نیز آزمایش کند.

در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۳۰۰ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۳۲۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن اتریوم می‌تواند از مقاومت ۱۳۵۰ دلار بازدید کند.


سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو (ADA) پس از اینکه نتوانست مقاومت ۰٫۴۶۵ دلار را از میان بردارد، رالی نزولی را آغاز کرد. قیمت حتی حمایت ۰٫۴۵ دلار را نیز از دست داد. گفتنی است پشتیبانی اصلی بعدی در سطح ۰٫۴۲ دلار قرار دارد.

بایننس‌کوین BNB حدود پنج درصد کاهش یافته و به سطح حمایت ۲۶۵ دلار نزدیک می‌شود. اگر قیمت نتواند بالای حمایت ۲۶۵ دلار بماند، خطر حرکت به سمت سطح ۲۵۵ دلار وجود دارد.

سولانا (SOL) نیز حدود هفت درصد کاهش یافت و به زیر سطح ۳۳٫۰۰ دلار حرکت کرد. قیمت در حال حاضر به سطح ۳۲٫۰۰ دلار نزدیک می‌شود که زیر آن خطر حرکت به سمت ۳۱٫۲۰ دلار وجود دارد.

دوج‌کوین به زیر حمایت ۰٫۰۶۰ دلار حرکت کرد. اگر روند نزولی ادامه یابد، قیمت ممکن است تا سطح ۰٫۰۵۸ دلار کاهش یابد.

قیمت ریپل کاهش عمده‌ای را آغاز کرد و در زیر حمایت ۰٫۴۵ دلار معامله شد. قیمت بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است و به سمت حمایت ۰٫۴۲ دلار حرکت کرده است.

بسیاری از آلت‌کوین‌ها از جمله LUNC، RVN، ALGO، LDO، ATOM، SNX، ۱INCH، NEXO، RUNE، CHZ و CRO در حال حرکت به سطوح پایین‌تر هستند. از این میان،LUNC رشد خود را کاهش داد و به زیر سطح ۰٫۰۰۰۲۷ دلار کاهش یافت.

به طور کلی اگر بیت‌کوین نتواند بالای سطح ۱۸۳۵۰ دلار بماند، ممکن است در کوتاه مدت افت شدیدی در نمودار قیمتی رخ دهد. تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید