ترافیک پایتخت سنگین است/ حمل و نقل عمومی افزایش یابد


ترافیک پایتخت سنگین است/ حمل و نقل عمومی افزایش یابد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر گفت: افزایش حمل و نقل عمومی برابر با کاهش محسوس ترافیک در تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح دوشنبه یازدهم مهر ماه ۱۴۰۱ و فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک است؛ همچنین بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی و چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح و در تمامی تقاطع‌ها، معابر و میادین شهر تهران و مقابل و اطراف مراکز آموزشی و مدارس بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

شریفی از والدین خواست به جهت سوار و یا پیاده کردن دانش آموزان خودروی خود را مقابل مدارس پارک نکرده و یک لحظه نیز مقابل درب مدرسه متوقف نشوند چرا که همین اقدام آنان باعث ایجاد ترافیک در محدوده می‌شود.

سرهنگ شریفی گفت: اگر حمل و نقل عمومی توسعه یابد و نسبت به افزایش آن اقدام شود مسلماً از حجم بالای ترافیک کاسته می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت دسترسی به حمل و نقل عمومی از آن استفاده کرده و شاهد ترافیک سنگین در سطح معابر نخواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر