اغتشاش و بر هم زدن آرامش جامعه پاس گل دادن به دشمنان است


اغتشاش و بر هم زدن آرامش جامعه پاس گل دادن به دشمنان است

محلات- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سناریو اغتشاشات اخیر مانند فتنه ۸۸ و حوادث سال ۹۸ است و اغتشاش و بر هم زدن آرامش جامعه پاس گل دادن به دشمنان برای تشدید تحریم ها خواهد بود.

علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: شیطنت‌ها، شیادی و دوگانگی در کلام و رفتار دولت مردان آمریکا صرفاً برای امروز نیست اینها از یک طرف از پذیرفتن تعهدات برجام دم می‌زنند و از طرف دیگر وضع تحریم‌های جدید را دنبال می‌کنند، بنابراین تیم مذاکره کننده کشورمان باید در تصمیم خود قاطع باشد و ضمن تاکید بر برداشته شدن تحریم‌ها به دشمن اجازه بهانه جویی ندهند.

وی با تأکید بر اینکه اغتشاش و بر هم زدن آرامش جامعه پاس گل دادن به آمریکا است، ادامه داد: آغاز دور جدیدی از تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران دقیقاً سناریویی است که در ایام فتنه ۸۸ و حوادث سال ۹۸ اتفاق افتاد و عده‌ای کشور را دچار آشفتگی کردند و استکبار جهانی با توهم براندازی نظام تحریم‌ها را تشدید کرد یقیناً این مسئله از حافظه تاریخی مردم پاک نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در حوادث اخیر فوت خانم امینی بهانه است برخی در داخل آتش بیار معرکه شدند و اقدام به تخریب اموال عمومی کردند و به دنبال تشویش افکار عمومی به ویژه نسل جوان هستند.

سلیمی افزود: آیا معترض جان و اموال مردم را نشانه می‌گیرد و آمبولانس را به آتش می‌کشد؟ کجای دنیا فرزندان نیروی انتظامی که حافظان امنیت کشور هستند را به آتش می‌کشند؟

وی عنوان کرد: اغتشاشات اخیر با هدف براندازی نظام و تجزیه کشور شکل گرفته است و دشمنان به دنبال این هستند که با تحریک احساسات مذهبی و قومیت‌ها در مسیر پیشبرد اهداف شوم خود حرکت کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: ماشین تبلیغاتی سنگین دشمن برای ایجاد انحراف شناختی میان مردم بخصوص نسل جوان به راه افتاده است. امیدواریم جوانان عزیز ما متوجه این توطئه‌ها باشند و هوشیارتر از گذشته در مسیر بالندگی کشور حرکت کنند.

سلیمی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر برخی کشورهای همسایه و اروپایی که در کشور ما سفارتخانه داشتند در امتحان نمره قبولی نگرفتند چرا که این کشورها می‌دانستند ایران با هر گونه دخالت کشورهای دیگر در امور داخلی خود مخالف است؛ این در حالی است که تعدادی از کارمندان سفارت این کشورها بین افرادی بودند که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند. این مسئله برای نظام جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست و مطمئناً رویکرد ما در همکاری با این کشورها تغییر خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه