شریفات:در نتایج آلومینیوم همه مقصر هستیم/فولاد و مس رفسنجان می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند


شریفات:در نتایج آلومینیوم همه مقصر هستیم/فولاد و مس رفسنجان می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستیم و یک مجموعه اشتباه کرده است.

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: الان شرایط خیلی خوبی داریم. با برد مقابل ملوان روحیه خاصی گرفتی. 6-5 بازی برد نداشتیم و در بازی‌های خانگی را هم باخته بودیم. به همین خاطر برد در این بازی برایمان مهم بود.

وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد، همه مجموعه مقصر هستند

وی افزود: نتایج بازی‌های گذشته واقعا حقمان نبود. مثلا مقابل تراکتور اگرچه باختیم اما موقعیت‌های بیشتری داشتیم اما به خاطر بدشانسی یا بی دقتی نتیجه را واگذار کردیم. مقابل ملوان هم 14-15 شوت زدیم اما فقط یک گل از روی نقطه پنالتی زدیم. مهم کسب برد بود و حس خیلی خوبی به ما داد. شاید با این برد توانسته باشیم کمی هوادارانمان را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم آلومینیوم اراک در مورد اینکه این تیم از روال سال‌های گذشته خودش فاصله گرفته، عنوان کرد: متاسفانه در این بازی‌های قبلی هماهنگی نداشتیم. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند و شاید کم تجربه کار کردیم. از بازی با سپاهان که مساوی گرفتیم شرایطمان بهتر شده است. فکر می‌کنم به شرایط خوب اواخر فصل گذشته و جام حذفی نزدیک شده‌ایم.

شریفات گفت: در هفته‌های گذشته مسلما همه اشتباه داشتند که خوب نتیجه نگرفتیم. الان خداراشکر شرایط بهتر شده و اگر اتفاقی نیفتد از این به بعد بهتر هم شود. وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستند و کلا یک مجموعه اشتباه کرده است. به جز هوادارانمان که در ورزشگاه نبودند، همه ما از خود منِ بازیکن تا بقیه مقصر هستیم که چند هفته را از دست دادیم.

اگر بازی معوقه انجام می‌شد الان جدول لیگ منظم بود

هافبک آلومینیوم در خصوص ماجراهای بازی معوقه ملوان-فولاد، اظهار داشت: کلا لیگ تعطیل بوده، ملوان و فولاد هم که بازیکن در اردوی تیم ملی نداشتند. می‌توانستند در این تعطیلی بازی را برگزار کنند. باران یک روز زمین را خیس می‌کند، روز بعد یا روزهای بعد که می‌توانستند بازی را راحت برگزار کنند و دوباره دچار چالش نشوند که این بازی کجا و چه زمانی انجام شود. اگر این بازی انجام می‌شد الان در جدول همه تیم‌ها 7 بازی انجام داده بودند و مقابل اسم فولاد و ملوان عدد 6 نبود. به این ترتیب همه چیز منظم بود.

وی در مورد انتقاداتی که از زمانبندی سازمان لیگ برای مسابقات می‌شود، عنوان کرد: سازمان لیگ هم سعی می‌کند بهترین تصمیم را بگیرد. فوتبال یک مساله جمعی است. سازمان لیگ نمی‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. فکر می‌کنم هر تصمیمی برای برنامه ریزی لیگ می‌گیرند به خاطر باشگاه‌ها است. هرکاری انجام می‌دهند سعی می‌کنند به نفع فوتبال کشورمان باشد. حالا در این مقطع می‌خواهند برنامه ریزی بیشتر به نفع تیم ملی باشد و سازمان لیگ هم مقصر نیست.

شریفات در مورد بازی این هفته مقابل پیکان، گفت: بازی خیلی سختی داریم. هردو تیم 8 امتیازی هستند. آن‌ها بازیکنان جوانی دارند، پرس‌های سنگینی انجام می‌دهند و تیمشان شکل گرفته است ولی به هرحال روی سه امتیاز این بازی حساب کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم برنده از زمین خارج شویم و به جایگاه خوبی که قبلا داشتیم برسیم.

زور استقلال بیشتر از پرسپولیس است

بازیکن با تجربه آلومینیوم در مورد شرایط لیگ امسال عنوان کرد: من فکر می‌کنم قهرمان لیگ امسال یک تیم شهرستانی باشد. تیم‌های فولاد خوزستان و مس رفسنجان می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند البته اگر شرایط به ضررشان نباشد. مس رفسنجان در بازی‌های گذشته فقط بد نتیجه گرفته اما مسلما اینطور نمی‌ماند. به نظرم زور استقلال بیشتر از پرسپولیس است. سپاهان هم آنطور که باید، زور ندارد.

وی افزود: بر اساس بازی‌هایی که من دیدم حس می‌کنم فولاد و مس رفسنجان می‌توانند مدعی قهرمانی باشند. ایندو تیم اگر در مسیر درست حرکت کنند می‌توانند به قهرمانی برسند. من دوست دارم فولاد قهرمان شود. در فوتبالم فقط در فولاد و آلومینیوم سال‌های زیادی بازی کردم. آلومینیوم هم مثل فولاد برای من دوست داشتنی است.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت