جمع آوری 340 میلیارد کمک نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه ها


جمع آوری 340 میلیارد کمک نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه ها

رئیس کمیته امداد گفت: از ابتدای برگزاری جشن عاطفه‌ها تا امروز ۳۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی برای دانش‌آموزان جامعه هدف جمع‌آوری و به صورت بسته‌های تحصیلی در اختیار آنان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری در دبیرستان دخترانه بنت‌الهدی در منطقه ۱۱ شهر تهران، زنگ عاطفه‌ها به صورت نمادین همزمان در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان و معلمان گفت: جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۷۳۰ هزار دانش‌آموز در سراسر کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: همچنین ۶ هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد هستند که گره‌گشایی و رفع موانع تحصیلی آنان را وظیفه خود می‌دانیم.

بختیاری با تقدیر از همراهی خیران و مردم نیکوکار در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت، اظهار کرد: سال گذشته ۲۹۱ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری و به دانش‌آموزان نیازمند ارائه شد.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه کمک‌های مردمی در هر شهر یا منطقه در اختیار دانش‌آموزان همان منطقه قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در سال جاری از ابتدای برگزاری جشن عاطفه‌ها تا امروز ۳۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی برای دانش‌آموزان جامعه هدف جمع‌آوری و به صورت بسته‌های تحصیلی در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی پیشگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان نیازمند را از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: نباید هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز بماند و در این مسیر نیازمند استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها هستیم.

بختیاری با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور و فرزندان ملت غیور ایران اسلامی هستند، اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور با محوریت دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در پایان این مراسم دانش‌آموزان و معلمان کمک‌های خود را برای دانش‌آموزان نیازمند ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری