مدیران نباید در خصوص خدمت به مردم بی تفاوت باشند


مدیران نباید در خصوص خدمت به مردم بی تفاوت باشند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم لایق خدمت هستند و نباید مدیران بی تفاوت باشند، این مردم اگر خدمت صادقانه مسئولین را ببینند قطعاً مانند گذشته مصمم‌تر پای آرمان‌های انقلاب خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر دوشنبه در بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین گفت: بحث پسماند حساس و مهم است و لازم است نوآوری‌ها و بهره گیری از خود مردم در آن لحاظ شود.

وی افزود: مردم لایق خدمت هستند و نباید مدیران بی تفاوت باشند، این مردم اگر خدمت صادقانه مسئولین را ببینند قطعاً مانند گذشته مصمم‌تر پای آرمان‌های انقلاب خواهند داد.

محمودی در خصوص اغتشاشات اخیر نیز بیان داشت: مردم اصیل شهر ورامین پای انقلاب هستند و اگر حادثه‌ای رخ داد طبق نظر مسئولین ذیربط از شهرهای مختلف بوده اند، که باید آسیب شناسی ها کارشناسی شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان ضرورت راه اندازی مراکز تحویل پسماند و تفکیک آن را یک ضرورت مهم برای شهرستان عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ورامین نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر ۱۶ نیروی فعال در سازمان پسماند اعم از اداری، خدماتی و بحث‌های پسماند در حال فعالیت هستند.

فتح الله فرجی افزود: در بحث مدیریت پسماند ضابط قضائی هستیم و در این رابطه کلاس‌های توجیهی با نماینده دادستان برگزار شده است تا عوامل پسماند بعنوان ضابط قضائی بتوانند با تخلفات طبق قانون برخورد کنند.

وی در خصوص جمع آوری سگ‌های ولگرد توسط این سازمان بیان داشت: طبق مصوبه مجلس هیچ مسئولیتی در خصوص سگ‌های ولگرد با ما نیست و در کلان شهرها این مسؤلیت با معاونت خدمات شهری است ولی با این تفاسیر ما با سه پیمانکار بابت جمع آوری سگ‌های ولگرد قرار داد بسته ایم، که طبق مشاهدات وجود این سگ‌ها به حداقل در سطح شهر رسیده است.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ورامین راه اندازی کارخانه پسماند را اولویت شهرداری و سازمان پسماند دانست و عنوان داشت: با نظر شهردار ورامین به دنبال راه اندازی کارخانه پسماند هستیم و در این کارخانه بحث جمع آوری و احیا زباله از مبدا تا مقصد در آن پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: راه اندازی کلاس‌های توجیهی و آموزشی در مدارس در مورد تفکیک زباله و نه به پلاستیک و اهدای کیسه‌های نان بهداشتی برای جمع آوری پلاستیک‌های از نانوایی‌ها تدارک دیده شده است که در آینده نزدیک به اجرا در خواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان