تخصیص 30 هزار میلیارد تسهیلات به 36 طرح تولیدی در استان تهران


تخصیص 30 هزار میلیارد تسهیلات به 36 طرح تولیدی در استان تهران

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ۳۶ طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال از محل رونق تولید به بانکهای عامل استان تهران معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری صبح دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: ۳۶ طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر سی هزار میلیارد ریال از محل رونق تولید به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

عسگری افزود: علاوه بر تصویب مبلغ فوق بدهی مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی ۱۷ واحد تولیدی دیگر با تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تعیین تکلیف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی در اختیار بانک‌های عامل استان تهران افزود: ۱۳۳ واحد تولیدی تملیکی که با مصوبات ستاد تسهیل استان از تملیک و تعطیلی این واحدها جلوگیری به عمل آمد در دستور کار کارگروه استان قرار دارد.

وی افزود: با بررسی آخرین وضعیت این واحدها در جلسه امروز مقرر شد پس از طرح و بررسی نهایی در جلسه کمیته تخصصی در هفته جاری، در جلسه آتی کارگروه مطرح و تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت اکثر این واحدها قبل از سال ۱۴۰۰ به دلیل بدهی بانکی در تملک بانک‌ها قرار گرفت که ستاد تسهیل استان مانع از تعطیلی این واحدها شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا