شهید عبدالهی جان خود را برای دفاع از امنیت کردستانی ها فدا کرد


شهید عبدالهی جان خود را برای دفاع از امنیت کردستانی ها فدا کرد

سنندج- استاندار کردستان گفت: آرزوی همه رزمندگان و خدمتگزاران راه حق و حقیقت شهادت است و شهادت شهید عبدالهی را باید تبریک گفت، چرا که مسیر شهادت، سربلندی و افتخار است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا روز دوشنبه در مراسم تشییع شهید سرهنگ دوم داوود عبدالهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان در سنندج اظهار کرد: شهادت اوج عزت و سعادت است و شهید عبدالهی با افتخار جانش را برای مقابله با آشوبگران و سرسپردگان دشمنان کینه‌توز مردم کردستان تقدیم کرد.

وی افزود: آرزوی همه رزمندگان و خدمتگزاران راه حق و حقیقت شهادت است و شهادت شهید عبداللهی را باید تبریک گفت، چرا که مسیر شهادت، سربلندی و افتخار است.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: این شهید والامقام، یک ماه از خدمتش را شبانه روزی به زائران اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان اختصاص داد و در ادامه برای حفظ امنیت مردم و مقابله با آشوبگران جان خود را فدا کرد.

زارعی‌کوشا افزود: در وقایع اخیر افرادی از روی ناآگاهی، فریب توطئه دشمن و رسانه‌های معاند را خوردند و موجب اذیت برای مردم شدند.

وی اظهار داشت: این شهید والامقام سرباز نظام و میهن اسلامی و اهل لرستان بود که خالصانه به مردم کردستان و مریوان خدمت کرد و امروز با حضور پرشور مردم سنندج تشییع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن