عرضه کشنده ام پاور گروه بهمن در بورس کالا + جدول قیمت مهرماه 1401


عرضه کشنده ام پاور گروه بهمن در بورس کالا + جدول قیمت مهرماه 1401

شرکت بهمن دیزل روز 20 مهر، 50 دستگاه کامیون کشنده ام پاور را عرضه بورس کالا عرضه می‌کند. بهمن دیزل به عنوان پنجمین عرضه کننده خودرو در بورس کالا...

شرکت بهمن دیزل روز 20 مهر، 50 دستگاه کامیون کشنده ام پاور را عرضه بورس کالا عرضه می‌کند. بهمن دیزل به عنوان پنجمین عرضه کننده خودرو در بورس کالا شمار می‌رود.

موعد تحویل کشنده‌های ام پاور خریداری شده از بورس 2 ماه بوده و 20 آذر تحویل خریداران می شود. قیمت پایه 30 میلیارد و 640 میلیون ریال (معادل 3 میلیارد و 64 میلیون تومان) در بورس کالا عرضه میشود.

شرایط خرید کشنده ام‌پاور بهمن دیزل در بورس کالا

هر کد ملی (شخص حقیقی) تنها مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (شخص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر 5 دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار انجام می‌شود.

کشنده‌های ام‌پاور تنها با رنگ سفید عرضه می‌شود و تحویل خودروهای خریداری شده در استان قزوین شهرک صنعتی البرز نبش حکمت دهم، در محل کارخانه شرکت بهمن دیزل انجام می‌شود و خریداران برای تحویل باید به آدرس ذکر شده مراجعه کنند.

همچنین خریداران کشنده‌های ام‌پاور بهمن دیزل در بورس کالا ملزم به واریز هزینه های زیر حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا هستند.

این هزینه ها شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ 112 میلیون و 306 هزار و 11 ریال است که به ترتیب مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ 31 میلیون و 315 هزار ریال، هزینه راهگشا یک میلیون و 635 هزار ریال، هزینه شماره گذاری یک میلیون ریال، هزینه پست یک میلیون و 262 هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث 77 میلیون و 94 هزار و 11 ریال) را شامل می شود.

عرضه کشنده ام پاور گروه بهمن در بورس کالا + جدول قیمت مهرماه 1401عرضه کشنده ام پاور در بورس کالا
نام خودرو تولید کننده تاریخ عرضه حجم کالای قابل عرضه حداقل عرضه قیمت پایه (تومان) تاریخ تحویل حداکثر افزایش عرضه
کامیون کشنده EM power بهمن دیزل 20 مهر 1401 40 دستگاه 20 دستگاه 3 میلیارد و 64 میلیون 20 آذر 1401 10 دستگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری